Slices di jam di albercè

U meltuffu d'alberoju hè un gustu savore è delicious. Dopu saldatu è avè apertu un cane in i ghjorni di nfernu friddi, vi sentate u gustu inesgabile di l'estiu è fate un gran piaciri! È cumu preparalli fette di albaricu di lignu, avemu da cuntà issa.

Slices di jam di albercè

Ingredients:

Preparazione

Cusì, selezziunate densos albicocchi, lavbeji bè cù fugliale, fremenu in e so midà, rinforza cù cura l'ossi è posanu u fruttu in una tina prufeduta. In un pezzu separatu di zuccheru è acqua fridda, fate u ghjacciu, è muva perghjuntà cù una colpu di lignu. Allora adubamu a un fussimu è sguassate a scuma chì hè risurtazione da un sonu. Fill alberghiera cù un sciroppu calcu è cunglite assai. Dopu à 10 minuti, sughjate cù bravite tuttu u liquidu di u fruttu, fate fogghiu è friddu l'albitici novamente. Pudemu a marmellata è insiste durante 12 ore. Dopu à questu, fate u trattatu nantu à u focu è fate a coccia nantu à calde nantu à pocu 50 minuti, finu à chì u sciolu ricevi un rico coloru d'oru. Prunelli di lattice d'albitanu in zucchero dispostu nantu à lattice vinu, rintra e lattice, vultate è si ne vanu in questu forma per friddà. Dopu quì, rinfriscà a marmellata in a cantina è guariscenze in tuttu l'inguernu.

Salsa di albergo marmellate cù aranciu

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò lavati boni, cut in a mevesi è rinfurzà cù cura l'osse. Allora ogni lupu hè trasfurmatu in parechji lochi cù un pappellettu, per isulanu u zuccu. L'acqua hè mischju cù u zuccheru è cocchi sulitariu di zuccherinu nantu à u focu dèbitu Dopu quellu, facendu per caràtteri cù l'albitori di cutie è si lasciate per infundate circa un ghjornu. Dopu à u tempu chì hà sceltu, u zuccu separatu hè sbulitatu in una puchina, foglia è spedinu à u fruttu. Aghjunghjite l'aranciatu in tagliu è fate l'intramazzione per altri 24 ore. Appena, mette i pratiche nantu à u focu, fate u gustu è fatevi finu à prestu. Avà pozzu a marmellata in vaccini secchi, rotulu, cool è puliti in a cantina.

Tagliolini di jamto d'alberu

Ingredients:

Preparazione

Pigliemu avicole propiu biancu, lasciate sottu à l'acqua, lasce, tagliate ogni fruttu à mità è sguassate l'osse, ma micca lascià. Fiancà, fate u fruttu in una tina di fugliu. I cilivi sò sbucciati, fretu cù una siccica, tagliata in tagliati è torcia cun tastu nantu à un macinatu di carne. A massa risultatu hè aghjuntu à l'alberti è cuparti da u zuccheru.

Emu sacsicce u panu bè, cogliu cù un pappu rostu è lasciate durante 3 ore.

Questa ora trattà cù l'ossami di l'albitanu: piglià un marteddu è dividite cù cura di manera chì tutti i nucleoli sò intactu. Quandu u fruttu ghjè abbandunatu u zucchero, posa i piatti nantu à u focu dèbbuli è portanu à fogghi. Assicuratevi di sguassà u rughju di a scumparsa è cogliu u trattatu in una sesión per una ora. Mentre chì a marmellata hè fritta, preparamu tazzi bianchi è taglioli, sterilitanu in u fornu. À l'ultimu estremità, in ghjucà in u cuncessu finamente cunfinatu di l'albicinu di l'ossi, mischjà bien è fervente per circa 10 minuti, cuparti cun una tapa. A buttula culinaria hè dispunibule nantu à i tarro, rintraperate cù stirà stegnerati, accumincia cù cura è impregnate assai in qualchì volta. Partigghianu a travagliu nantu à sta pusizioni finu à chì si ricreata bè, è da avemu da trasladu a una cantina o fridge è a maghju tutta l'inguernu.