Uva di u xarru

In l'invernu, averemu da manghjà di manghjà solu l' aranci è banane overseas. Ma ogni cosa pò esse cambiatu, se fate tagliu dilicatu in l'amfrecitu. Allora una parte di l'estate hè stata cun voi ancu in a staghjunazione fridda, quandu u fretu di a finestra è aventurata.

Cunnisceranu in u cane ciatu per l'inguernu

Sì vi sò sopr'à u longu per u caldu solidu, pudete tastà stu postu dilicatu. I pezzi in u zucchero zucchero necessariamente levantarì u vostru spiritu è ​​saturà u vostru corpu cù sustanzi è microelementi utili.

Ingredients:

Preparazione

U Prugniacciu lavatu, seccu, cut in dui semitresi è sguassate a petra. Allora tira u fruttu in acqua di furmagliu durante un minutu è scumpressate a buccia cù un cuteddu d'acciaio inox. Piacatu a migghiaria di u fruttu in fraschi secchi è di stallate, sterile cunsigli in u fondu.

In una puchina, portanu l'acqua à foglie, fremenu u zuccherinu di vellucciu è u zuccaru regulariu, mischjanu bè, cumpressenu a dissoluzzioni sana, d'aspittà per fure à foglie è fate fraschetti per 2 minuti. Immediatamente pienghje cù prugne suttati e coperatura cù cose. Allora, trasfiriu i vasti à u cuntinutu di steriliizzazione (l'acqua ùn deve micca ghjunghje à u collu di u cane per un centu cintili) è sterilizà e fugliale per 15-20 minuti. Rolla u pezzu è lasciate per migliurà invèrsu.

U pezzi in u cane à l'inguernu senza sterilizazione

Ogni vota di cunflitti cù e rotanti in un tempore di scassizza hè assai problematicu. Per quessa, i mestieri who are busy housewife receive a recipe how to close peaches in syrup senza gastru innecessariu di energia.

Ingredients:

Preparazione

Lavute u pezzu, pruvatu di sguassà tanti villi da a superficia di a frutta cum'è possibili. Tagliatu u peduncle è diventate a splutazioni di u fruttu à a mità, è ancu eliminà a petra. Sicondu sta ricetta di pezzi in l'ova di zucchero, puderete trillà a pelle di u fruttu cun un puzzicheghju in parechji posti: questu l'aiutà di mancià in a solu dolce. Se vulete una pelle di fruttu pudete scancchjarà: per questu quì sò prestu dati l'acqua fresca, fretu sottu un tappu da u grippe è poi fà faciliata. In i tarretti sterilizzati è bè cunsacciate custattonu i pezzi, pruvatu micca sfraccià. Allora accumpèvule u cuntenienti cù l'acqua fèrura è i cose cù tagliere, partendu una meza ora à pezza u zuccu.

Dopu quì, fate l'acqua da i pardi à una puchina, pour à l'acidu citricu è u zuccherinu è aspittà d'un pocu tempu per fremerà u zucchero. Immediatamente pour solu suluzione solu frutti in frasi, rintricà è lasciate per fassi invìdiri strittu.