Museu Ikea


Elmhult, una cità chjaru in u sudu di Svezia , hè indiremente cunnisciutu da u mondu sanu. E tutti graziosu per u fattu chì hè stata quì chì in u 1943 l'assicuranza hè stata fundata, chì nowa distribute specimen of Swedish design a quasi ogni país. À quasi 70 anni dopu à l'apertura di a prima plataforma di cummercializazione IKEA in Svezia, Ingvar Kamprad, u so fundatore, hà avè parlatu di u museu . Per quelli chì sò un fan di l'mobaghji prudutti da elli, a scuperta di l'exposizione locale diventerà un pezze interessanti interessanti.

Funzioni di u museu

U cuncettu di a prublema più grande di mobili in u mondu hè assai simplice: i compii cumprà i so buttuletti prediletti da l'assortiment sè stessu, mentre chì i prezzi per i prudutti sò dispunibili e leali. U museu IKEA in Svezzia hè designatu d'intruduce i visitori à a storia di l'imprese - da u principiu di a so idea à u presente.

L'edifiziu induve hè stata urganizazione hè ancu una tipu d'esposizione. Eccu a primma tenda IKEA hà travagliatu. In u 2012, u travagliu hà sappiutu una ricustruzzione grande, chì rimisciu in u ritornu di u gustu uriginale, riflittutu in i sacchetti di l'architettu Claes Knutson. Ma u spaziu internu hè cunsideratu cuncepimentu à e novità di u duminiu per u disignu di i palazzi di mostra.

Esposizione di u museu

In u museu pudete vedere i seguenti expositions and exhibits:

  1. Ritrattu. U primu chì si vede in u vestibule hè u ritrattu enormu di Ingvar Kamprad, fatta di 1000 ritratti di u staffu IKEA.
  2. U corridor. L'esposizione principale hè un corridor cù i parete brillanti decorati cù mobili è accessori pruduciutu da a priaccupazione.
  3. Sala storica. L'expositioni permanente sò situati nantu à i 4 pisos di u museu. Unu di i palazzi acquaintà e visitanti cù a storia di u paese di u fini di u XIX - seculu XX seculu, u periodu in u quali Ingvar Kamprad aumurau. Quì pudete vedere i mobles antichi d'quellu tempu, adatti à i primi refrigeri è i pranzi chì vènenu a vita per i suecchi à l'ora di i fundazioni di a marca.
  4. U fundatori di IKEA. Una grande parte di u spaziu di spettaculu hè dedicatu direttamente à u babbu di u babbu - Ingvar Kamprad. Quì l'invitati di u museu pò sentu l'atmosfera chì a so idea di l'IKEA hà nascita. Frà l'esibiti - i fotografia storica, u primu sguardu tailandese è ancu una copia di l'estru di u fundatore.
  5. Tuttu a pruduzzione. A più grande sala di a sala di audiò hè chjamata "A nostra Storia". Quì i visitori sò intruduti à tutti l'aspettu di a storia di IKEA, dimustrà installazioni chì revelanu l'interiors di i 1960 è 1990. cù u mobuli di marca di u periodu corrispundenti. Inoltre, in questa stanza pudete scopre di tutte e materiali chì sò in a pruduzzioni.
  6. Proposti tempi. In più di i quattru pirtuni di a esposizione permanente, u museu hè un liveddu di u bascu riservatu pè exhibimenti tempuranee. Tutti sò cunsacrati, com'è regula, à i tendenzi muderni di u disignu mobili.

U museu IKEA si trova ochenta 3,500 metri kwadri. m. L'edifiziu anu un locu di operatore per 170 posti è una piccula buttrega di ricordi.

Cumu aghjunghje à u museu IKEA?

In Elmhult sè stessu pudete acquistà in trenu da Stoccolma o Malmö . U museu IKEA si trova vicinu à l'estazione di ferru. Inoltre, quì vicinu à l'Autobús Kontorshuset, chì pò esse acquistatu in u numiru di e rotta 30.