Etnografia Centre Dritvik


L'Islanda hè famosa per i so assai attrachi chì facenu viaghjà turistice assai fascinante. Unu di elli hè u centru etnograficu Dritvik.

Ethnographic Center Drivrik - storia

In u XVIe seculu, in u territoriu di l'Islanda ghjornu, in u spaziu di a punta uccidintali di a penisula di Snaigeldsnes , u village di pesce di Dritvik fu fundatu. Sicondu a nfurmazione chì hè statu trasmessa da generazioni à generazione, l'attesa di pesca hà numeratu di più di 400 abbitanti, chì eranu attivi à a pesca di vende più. Sicondu i stòrici, i pescaghji di u paesi di Dritvik anu à a so dispunione quasi 50 bastimenti grandi pruposti cù chì puderanu natà per longu distanzi, induve esisti più pesci.

Nantu à a costa hè una roccia autostrada chjamata Trödlakirkia, o una catedra di cisterna. U sò pezzu sò i rocca ostiliatu di a nave inglesa Epine, chì cascò in 1948. Stu locu havi una storia cuntzertusita, postu chì quì, in i vechji tempu, i prucessi foru organizati per i marineri. U candidatu per i marimanes hà ricivutu a so dumanda di crià almenu trè di i quattri pietre. A questu, u più di u ligu hà pisatu 23 kg, è u più pesu - 154 kg.

Chì ghjè interessante nantu à u Centre Etnoggicu Drivwick?

Avà in u locu di i ruvelli di l'antica, quandu u paese enorme si trova u Centru Etnograficu Drivvik. Dopu avè visitatu, u turistu apreva assai e cose da u mercatu natu in l'isula Islandese è micca solu. In u centru, hè recopilatu una grande collezione di e archeologi, chì sò stati stratti da parechji anni di travagli di l'archeologi islandisi. In visita ancu un centru etnograficu, u viaghjatore hà amparatu a storia di u sviluppu di u statu islandese, chì una volta era sottu u yugghiu di vingani invincible.

À l'annunziu di u paesi Ci hè unu di i labirintu in u più famosu di u labirintu in Islanda. A struttura stanca cun a so scala, hè di novi turn. Inoltre, l'entrata è surtite da u labirintu puntuate claramente à u nordu è u sud, rispettivament. U centru è l'intrata di u labirintu ùn sò micca signalati. A strada, l'intrata à u labirintu di a petra nìvule hè situatu direttamente contru à l'isula di Groenlandia. Stu schema ùn si pò micca esse truvatu in altrò.

Funzioni naturali

Dopu avè stata in Drivwick, ogni viaghju hà da imprese da a diversità di a natura di questu locu. Sì u pagamentu stabilitu pò si vantava di almenu una spezia di flora, i so riti parranu senza vita. Una impressioni grandi pò esse anu avutu l'admirazione di i numerosi fondu di risichi chì si risuscenu sopra l'oli di u capu occidintali. Sembra que hè generale impussibile di andà in barca, ma l'anziani pescadori islandiate succorsenu. A spiaggia di a baia prupona a rossu vulcanica nìvuru.

Piglia un bigliettu per l'Islanda per visità u Centre Etnoggèriu Drivacci, u megliu d'Aostu, cum'è u clima in stu periodu hè assai favorevoli per i spassighjati turistici nantu à a costa di a penisula.

Dove dormir?

Malgradu u fattu chì u stabilimentu mudernu hè assai picculu, i turisti anu da pudè truvà duv'ellu perdurate a notte, cumu hè un petit hôtel à Drivwik chì hè abbastanti decentu. In i casu estremi, pudete dumandà un allughjamentu di una nozzione cù l'abitudine indigene di u capu, chì cun prestu di ricerche à qualchissia in necessità.

Siccome Dritvik era urigginariu un paese di pesce, preparanu perfetta pianta di pesci. Cusì, dopu avè visita di Drivwik, immediatamente si vale aduprà u pesciu in Islandese.

Cume si avvicina versu u Centre Etnograficu di Drivwick?

U situ ethnographic centre Drivrik hè situatu nantu à l'periferia di l'odei di a penisula di Snefiedlsnes. U modu hè stonde nantu à a strada número 579.