Prevenzione pelvica di u fetu - esercizii

Dopu avè amparatu chì i partenzi cù presentazione incorrecta spessu passanu per cumplicazioni o per esecutà una cesareà, assai donne anu da aspittà un modu di correggià a presentazione pelvica. Sè avete avvicinatu stu prublema in u tempu è cun rispunsabilità, ci hè una chance. Unu di i metudi di prenvisione prenatali di a presentazione pélvisca nantu à a testa hè gimnastica speciale.

Hè sappiutu chì u tipu di presentazione di u zitellu hè stata cumpostu da a 34-36 a semaine di gravidanza. Hè per quessa, se ci hè una presentazione pélvisca, da 29 simuli, hè necessariu di inizià a gimnastica currettiva, chì vi permettenu di corrigisce tali presentazione senza l'interventu di e mani di l'obstetru. Per oghje ricunnisciute è effekivnymi sò cunsiderate cumuli di esercizii, chì sò stati sviluppati da Grishchenko II, Dikan IF, Shuleshova AE, Bryukhina Ye.V. , Fomicheva V.V. etc. L'esercitazioni ponu esse realizatu indipendentemente o cun un coach in a scola di furmazione psicofisica.

Ioga per i femini incisi

Hè pruvatu chì u yoga vi aiutà à u zitellu à piglià a postu propriu ancu in a fini di l'embarazo.

U più grandi effettu pò esse uttene usando poses intruduce. Pudete fà cumparisce un stand well, mani contr'à u muru, variate variazioni di u beddu arburi, un rack in a testa, un ponte è un ponte medio. Naturmente, se permette a preparazione fisica, è avete stati attaccati à i ioga prima di l'embaraziu. Cusì, pudete furgate u zitellu per turnà à a pusizioni curretta.

Excelente esercitazioni cù presentazione pélvica sò u ponte è a mità ponte. L'aiutu à u zitellu à adopra un dolore di rase si avete una presentazione pélvica o transversale. Cumu è quantu per fà esse l'esercitazioni sò discututi cù u duttore è l'instructore è hè selezionatu secondu u statu di a vostra salute è a preparazione.

Per i matri futuri puri senza preparazione, hè megliu inizià esercite cù un mezzu ponte. Per fà questu, avete bisognu di mette sottu à a to cintura una manta o pillow. Hè necessariu di esse in questa position per circa 15 minuti dui o trè volte di ghjornu. Accuminciassi cù trè simane è crescenu à 15-20 in a settimana. In questa variazioni, stu sercercellu ghjè in u putere di ogni donna.

Tutti i exercici statiali, in particulari i positi invirtiti, si deve esse realizatu davanti e vittime o micca prima di 3 ore dopu di manghjà.

Gimnastica cù presentazione pélvica di u fetu

1. Acepta a postu induv'e sò e pedi sò divorziati à l'anch'elli di i spalle, e mani sò abbattuti. À spiazioni di i tempi, avete bisognu di risuscità di e mani, perchè sò vultatu da i palme à i bandei. Fate nantu à i vostri puntelli, in u stessu tempu per dalle à a spalle è aspra. Dui dui - facemu un exhalazione è avemu principiatu in una pusizioni di partenza. Repetite 4 volte.

2. Per questu esercitu, bisognu di sapè esplicitu quale parte di u pezzu di u zitellu hè di fronte à a presentazione curretta.

  1. Fate nantu à sta parte, se a presentazione di corpi, o à u cuntrariu, se u transversale.
  2. In più, pruvate di atticari li gammi in i ghjinochji è di i ghjuvuli. Cusì ci daveru, stendu tranquillu circa 5 minuti.
  3. Inghjustate profonda.
  4. Turnate da u ritornu à un altru barmolu.
  5. Allora ripiglià per 5 minuti.
  6. Avemu trovu una strutta chì hè quì sopra.
  7. Rècenu cù a presentazione pélvisa. Rice a vigna, nantu à quale si trovi, cù u trasversale.
  8. Lassa a seconda bientta.
  9. Inghjustate profonda.
  10. Facemu a ghjustu ghjustu in a ghjinochja è a ghjinuota.
  11. Avemu l'abbracciallu u ghjinochje cù e nostre mani.
  12. Cumpigliemu u ghjinochju in u latu di u spinu cù a pelvic o in a parti di i buttiglii cù una presentazione trasversali.
  13. Seguità u fustu. Hè bisogna annunziata. A vostra perna bentonica sia descrizanu u semiciru dentru è in u stessu tempu toccu u muru di fronte di l'abdomen.
  14. Exhale.
  15. Nuiatri fighjemu.
  16. Rice è bassa a pere.
  17. À daretu, arene in loce.
  18. Repetite l'esercitu 5-6 volta.

3. Esercitu "U Gattu".

  1. Fate nantu à i so ghjinochje.
  2. Fate i vostri ghjinochji à u pianu. Mani sò sottu à i spalle, i ghjinochje - sottu i caduti.
  3. Pigliemu un soffiu.
  4. Ascultà u capu, coccyx.
  5. Fugitore da a sponda (photo 1).
  6. Exhale.
  7. À u listessu tempu selezziunate u codice.
  8. In parallel, avemu l'arcu di a so back and release it (foto 2).
  9. In aspra.
  10. Cumpigliate dinò di a basa di a volta à a cima di a testa.
  11. Exhale.
  12. À u listessu tempu u stringiu u zuccadoru à a spine.
  13. Rice a bocca, alzà a spalle.
  14. Repetite l'exercitu 10 volta.

4. Gimnastica per a donna incinta in ghjornu.

  1. Dienghjamu a peri in i ghjinochje di ghjinochju è di u maloforte.
  2. Legno spalle è spadne apart.
  3. Ripigliu à u pede in pede.
  4. Hands stretch along the body.
  5. In aspra. Aghjunghjite a pelvis, mentre restanu nantu à i pedi è spalle.
  6. Exhale and lower the pelvis.
  7. Struisce i vostri zicchini. Stretchendu i vostri zuttati è i neri. Facemu stu stomacu è a crotch. In questu, respira nunda.
  8. Relax e exhalate.
  9. E cusì 7 volte.

Ripetemu u cumplicatu di l'eserciti 3 o 4 volte à ghjornu. Dopu à 7-10 di ghjorni, pudete sentisce u muvimentu di u fetu in l'abdomen. Hè assai probabbli, u vostru picciutteddu hè in a pusizioni dritta, ma per assicurà, hè megliu à fà l'ultrasound. Dopu, caminate più è portanu un bandage per chì u zitellu riparà in questa position.

È avè curatu! Sè vo avete diagnosticatu cun piacenza previa o a minaccia di interruzzione d'imballa, preeclampsia, patologia di u cori, riziette, ùn fate micca l'eseriti, senza l'appruvazioni di medici!

Sia salutale è cura di sè è di u zitellu!