Cumu per causà un sognu in realità?

U fenomenu di u sonnu ùn hè micca pristatu à u sapè científicu. Cumu vede un sognu in a vita verita è se puderà affettà a vita verita - cunzidi in stu articulu.

U sonnu hè creditu cù possibili mistiche: ad avvenceri di avvenimenti futuri, per trasfiriu à mondi paralelli, per truvà risposte per quistione impurtanti. Un esempiu hè a tavula chì pareva à Mendeleev in un sognu in risposta à a so ricerca cuncintrata per a sistematicità in l'elementi. Ci hè parechje tecniche per manicurie u sonnu, per esempiu, cum'è i sogni di sogni o i sònii lucidi. In l'urdinarii pùbliche, i mitosi è l'ipotevule sò mischettate, cusì tratta d'avè.

Cumu vede i so cumpagnie in realità?

Ci hè cusì cum'è paralizia biulogicu. Questa disattiveghjanu l'attivazione di u mutore di una persona in u sonnu. Per quellu chì sò sonnambulatrici, stu mecanismu ùn hè micca inclusu. Ma à qualchì volte l'incapacità di movimentu avà prima chì una persona si sunnava o sùbitu dopu à despertarà. Comu regula, stu statu ùn dura micca assai, un massimu di parechji minuti.

A paralizia di u sonnu pò esse accumpagnata da l'alucuzione visuale è audettu. Per questu hè chjamatu un sognu in a rialità, di quale si face ghjustu. In quelli casi, e persone per un listessu momentimu sentenu un timore impittuu è u scantu inexplicable. Puderanu sente o voce, vedene u muvimentu vulvaricu, ghosts, sintinu una prisenza stranera. Spessu scantatu di a sensazione di tene, quant'è chì qualchissia ùn permette micca di respira.

Questi pesce, o in un sognu o escezione, sò d'interessu à i amatori mistichi. Ci hè mudelli goalchi chì aumentanu a probabilità di fà a realtà un rienutu riali. Hè un sanu irregular è insufici, u stress, neurosi ansiosa. Per quelli chì vulete intruducianu un sonu di venerà, ci hè una struzzione. Hè ricumandatu in un state fatta di ghjornu nantu à a spalle, ùn si movenu è resistenza di u sonnu. Ci hè una pussibilità chì in 30-40 minuti l'ughjettu di a vita desideratu pò venu à u stessu tempu in un sognu è in a realità.

Certi pirsuni soffrenu di paralisi di u sonnu altru ch'è u vulintà. Ci hè ricunniscendu cumu cun tranquillamente fora di stu statu. Avete bisognu di respirazione, movime i vostri ochji, cuncintràli nantu à l'attività di pensare.