Stereotipi di cumunicazione

Tuttu a vita di una persona hè circundatu di l'altri populi, stendu in constantemente in relazioni cumunicati cù a sucità. Per quessa, spessu, per fà queste o questu attu, vultemu in daretu à a società, ancu s'è inconsciente, aspettava è teme à a cundanna di a so parte. Per questu, senza avè capitu, stabilisciamu certi limiti per noi stessu, restleghje i nostri desitppi è ezioni. Dopu tuttu, tuttu u tempu avemu teme di a critica di a società, u nostru ambiente. Ù micca riflette nantu à u fattu chì i sternioti stabiliti règule a nostra vita è e nostre decisione.

Stereotipe - hè un tipu tributu à a sucetà indiviaria. Questu hè un certu patronu di cumpurtamentu. Parechji creanu i so stereotipi persunalizati postu chì anu patitu falluti ripetuti in certi negozii. Ma dinò a sucità cume stereotipe di cumunicazione.

Per un certu periudu di u tempu, stiotipichi sò formati. E persone cumunicà è cumparenu e so sperienze, prontu si trovanu cummincii. Allora u so patronu di cumpurtamentu pò esse divintatu verità di pocu tempu. Stereotipi ùn sò studienti in l'scole, ùn sò micca scritte in libri, ma in a vita l'utilizamu attivamenti cum'è paràmetre di l'ancestrali chì sò stati firmati in e nostre mente.

Cumu sviluppau u patruni di cumunicazione?

U stereotipu in cumunicazione sviluppeghja cù a cunniscenza di l'altri, chì in a psicologue suciale hà un significatu specificu. In regula, l'estereotipi muderniscenu è mudificati arise nantu à a basa di l'esperienza di u passatu causata da a creazione cuncreti umani, anchi l'informazioni limitati. Oghje sò stereotipe arricati à l'associazione di gruppu di una persona, per esempiu, a so appartenenza à una professione. In cunsiquenza, i tradizziunati prufessiunali di una persona in u passatu, un rappresentante di sta professione, sò vistuti cum'è qualità chì anu inghjennatu in ogni membru di sta professione.

U stereotipu sò trasmessi da generazioni à generazioni, sò assai stàbbuli, chì à certi volte sò perciuti cum'è impedidosi, cum'è fattu biologicu, cum'è una rialità.

Stereoti in a cumunicazione sò spartuti in dui categurie:

  1. Estereotipi superfici.
  2. Deep.

Sottu a prima categuria capiscenu l'idee nantu à un populu particulari, chì hè dovutu a situazione pulitica o storica interna, naziunale. Queste stereotipe cambienu o finiscinu d'esse devenu à l'espansione di a società, nantu à i manifesti chì influenzanu a furmazione di vede trà a maiuranza di a pupulazione. In u studiu di stu stereotipi, stòrici, è quelli chì sò interessate in i prucessi sociali-pulitichi di a società, sò interessate in u primu locu.

L'estereotipi pussibuli ùn anu cambiatu. Iddi, in paragunazione cù a superficia, ùn cambienu micca un certu periudu di u tempu. Sò stati è sò di u maiò interessu in l'estrumentu di e caratteristiche di un caratteru naziunale. Stéréotype sociale pò esse definitu cum'è un fenomenu negativu chì impedisce un intelligente, senza distorsioni mutu.

I razzii di l'emergenza di i tanti estereotipi in a cumunicazione, è in generale, sò diverse. Ma a raghjone più impurtante hè a retazioni di difisa chì a mutenna umana sviluppa per prevene a cundutta di soprappu di l'infurmazioni, u voluminu chì hè sempre crescente. S'ellu ùn ci era nisuna prutezzione, a cuscenza addivintau cresciuta da u cumbugliu cuntinuu di i judici di valutà.

Esempi di stéréotype

Stereotipi sò una parte integrante di a cultura di massa. Sò furmati nantu à a basa di:

  1. Età (per esempiu, "U ghjovanu à sente u rock").
  2. Paul ("Tutti l'omi debbanu solu sessu").
  3. Corsa ("E i japonai sò tutti nantu à a stessa face").
  4. Religioni ("Islam hè una religione terrorista").
  5. Nazziunalità ("Tutti i Ghjudei sò assai greedy").

L'esempiu cchiù cumuni di i stereotipe di cumunicazione hè "Blondes are stupid".

Hè nutata chì un estereotipu sempre prisenta l'infurmazioni in u furmulu cumplicatore è faciule, ma dinò a cume, sta infurmazione pò esse disorienta una persona si disprementa cù a so realità. Pè decide solu per voi, cumu si crede in l'opinione di a magguranza, in estereotipi o aderisce à a vostra attitudini individuali versu quarcunu o quarchi cosa.