Chì ci hè a vista di i misgi?

Ci sò parechje persone in u mondu chì anu da esse indifferenti à i misgi. L'animali di l'ombra sò fascinate è fascinate, è i so ochji anu un putenza màggica. L'ochji di u ghjattu sò assai grande, cum'è quelli animali chì sò nutturna. Se u nostru corpu è a prupietà ochji sò stati cum'è quelli di i nostri animali, avemu avutu parechji volte più di l'ochji.

Visione di i misgi in u scuru

In u bughju assulutu, u ghjattu ùn vedi micca à tutti, ma hè bisognu di prisintà un raghju di luminosu, chì diventene un cacciatore di notte senza belle, ma ùn vede a notte à tuttu in biancu è biancu. Ci si deve esse dichjaratu chì, cù u lume di vista, a vista di u cat, in cuntrastu cù i cani , addiventa. Per a vita nurmale, i nostri animali anu bisognu di 6 quanti menu ligere ca noi.

Hè interessante chì u cumpurtamentu di i gatti persichi ùn hè micca assai diffirenti da u normale. A mancanza di visione hè stata a compensata per l'aggravazioni di altre sensu, cum'è u sensu di l'olfattu è u toccu. A durata di u mustache in quessi felici hè una terza più grande di quessa deve esse.

I nostri ochji, à disprezzu di l'ochji di u ghjattu, anu un spaziu giallo, a quale si vende tuttu u currente di luci, è chì a percepzione di u mondu circundante dipende, chì inclusi l'aghizza visuale è u luminosu di i culori. In i misgi, u mancu giallu ùn hè assenti, è a retina di i so ochji hè divisa in dui parti. A so parti suprana hè rispunsevule per a visione in u scuru. U cor u fiertà màggica di l'ochji di u catali à a notte hè nunda più ca u riflessu di a parti suprema di a retina. L'absenza di u focu u giallu aspetta l'agutuosità visuale. Ma i gatti ùn videnu micca a TV è ùn avete micca leghjite a literatura, è ùn serà micca difficiule per piglià u mutu in i so cuntorni. A persona percece per via di l'ogetti chì si movenu lentamente, ma u ghjattu per contru. Hà una reazzione rapida da u cacciatore, anche ella ùn vede micca bè sottu à u so nasu. A megliu distanza da quella u cat vede hè 0.75 - 6 m.

Per parechji anni, disputi erani stati cummattiri comu l'ochji di u cat. A persone pinsonu per un bellu pezzu chì i misgi sò solu vista nè negra è bianca. In ogni casu, i rializazioni di a scienza currente suggerenu chì i misgi sò visione di u culore in a tarda. A natura hà datu i misgi l'abilità di perceive tanti sfumature di u coru grisgiu di u ghjacaru, u culore preferitu di i misgi. Per a vista, a parte di a retina, cù un pigmentu marronu, si trova in u ghjornu. Stu pigmentu prutege l'ochji di u catali da credenze, chì pò esse pruvucatu da i ragi ultravioletti di u sole. U flussu di lumera chì entra in l'ochji hè regulatu da l'iris, è l'pupulu di u gattu havi una forma veramente oval è hè capaz di ristreu per una forma di slit.

Sì avete un gattu, fate curazioni à i so ochji, rinsegna, prevene i diversi malatii . Ella vi ringraziarete cù u so affettu.