Cumu lavu la gouache da a robba?

Aghjettèghjani i zitelli chì avè vicinu à i pinturas hè una speranza. À u cuntrariu, a creattività deve esse stimulati, perchè u dibujante aiuta à rializà l'abilità, insegna nant'à i più chjorni, permette à i zitelli di trasmettini a so impressioni è sentenzi annantu à u tile. Hè sse senza parechje dannu chì i genitori ùn pò fà. L 'impulsi creativi spessu surtitu i so marchi nantu à a robba, è si face a question, di lavà a pintura da e cose di i vostri eredi.

Pi lavari la gouache da una camisa?

Manciarii freschi si sò lavati immediatamente cù sapunni di lavamanu, pienu o trattati cù agentsi di purificazione. L'acqua fria disolve u gouache ùn hè micca mala, è a pintura hè chjappata. Un pisciottu quandu si tratta di vie sucia. U materiale densu pò esse pulitu cù gasoline refinatu o l'acitu. Pruvate di trattà u tissutu diluitu cù glicerina o sal ammoniaca (cuncentrazione di a suluzione d'acqua 1: 1). Pruvate prima nantu à una spurtazzioni picca di a parti sottu à appliendarà una foglia di fondi, è solu esse sicurizmu chì dannu à i vostri cosi chì sta prucedura ùn deve micca, seguitanu à travaglià in un locu visu.

Comu lavà a tacca di u gouache da a tapitula?

Oghje chì i figlioli facenu nantu à u pavone, senza cura di a limpezza di u situ di travagliu. In una lavà una caratteristica maiò ùn pò esse mette in u so avete bisognu di un accordu diversu:

  1. Da u fondu uppostu à a tacca, fate un gran catullu o cunchju.
  2. Pour un pocu acqua fridda, pruvate per lavicà stu locu.
  3. In un altru cunti, diluvia u detergente in l'acqua, furmendu un liquidu spinoso.
  4. Apply the foam à u pittura è ne puru cù un sbagliale.
  5. Rinfria u tappe cù l'acqua neve, sguassà i restu di a terra.

Cumu lavatu la gouache da a robba chì avemu avà sapemu, ma di volte queste pittura si mette in mure o mobili. Bagnare è e tessili sò lavati cù soda simplici è altre agenti di puliti. Da a superficia di lignu, a mancia hè sbulicata cù una spugna fughja, ma u gouache ùn pò micca esse rimettutu da u wallpaper. Cusì, hè megliu esse di stu locu cù u zitellu, o piace una applique divertida quì.