Cume facenu puliti?

"Ben, mo figliolu, adatta". Sò rispunsevuli di tuttu chiddu cun u travagliu in a casa, è aghju per fà cose nantu à a strada.

"Cumu hè questu, estimatu?"

- E so. Cugliu, lavate, ferru, pulite l'appartamentu è tuttu ciò chì. Vò à a cantina, portanu, purtalla, purtendu u pesu è cusì, capisce?

- Iè, ma ùn cunnoscu assai.

- Nunda, amparate. Ùn sò micca maritatu per continuà a cose i mio buttelli è frettu i piani.

Accuminciau a vita di a famiglia di una nova ghjovana, nozzana. A diversità di parechji di e figliole di a so mamma, a nostra eroine era una donna intelligente è assai piace à u so maritu. Questu hà impiditu micca solu per amparà tutte e saviezza mundiale, ma dinò per l'altri per creà un manual chjamatu "Cumu scàite di aduprate è umidità in un locu, appartamentu o casa?". È oghje hà postu di pubblicà u so travagliu senza pretensione.

A mo prima spirantà

Quandu siu sposu, a rialta di a famiglia di a so scimità hà apertu sottu davanti à mè, à quale ùn eru completamente disprezzu. A mamma hà fattu tuttu, è aghju vissutu in una sicca libera, è ùn importa micca di qualcosa. E all'improvvisu di colpu. Allora, apreghjunghje amparatu à preparalli, lavà, è altri cose semprici. Ùn ci era nunda di sapè à questu puntu. Aghju a mo mamma ùn ùn m'hà stabilitu questa cose, ma ùn sò micca persone o stupidu, pratica hà cunzulu currettamente di tuttu. Ma l'annu novu avvicinavanu, è a question hè stata cunse cumu per fà a pulitica generale in u nostru appartamentu grande. Aghju ùn sò micca sanu di unni partianu è ciò chì finisce. À quellu tempu a mo mamma hà aiutatu, ma dopu ch'e aghju decisu chì da quì avà da fà tuttu. Allora stu babbu corse era natu.

Cumu faciule una pulitica nera è umita in a stanza?

Fà un prugettu di limpieza, decisu di limità l'area di l'attività à una stanza. Dopu tuttu, in altri parti di l'appartamentu, u prucessu serà simili, bè, cù chjucu, forsi uni nudu. Eccu u mo pianu.

1. Cumu fà una limpieza simplica in umane à a stanza. Semu devi esse nutatu chì questu prucedimentu hè abbastanza per pruduce parechji volte à settimana, è a vostra casa sera piazzate è cusimana. Allora, avviamu. Comu si cunnosce, secondu a lege di a gravità universale, u ghjornu sferisce di u cima. U polu è di terra in questu ùn hè micca esvenzione. È, per quessa, a pulizia di u locu arrinisce di a prima cima. Pigliemu un pappagallo muruperatu è di asciugà tutti i superfici à quale pudemu attrucà, è induve u polu ama à accumulà. Questu prumunturà alcuni aperti è pezzi salvezza suttili di mubiliari, palisani di finestra, pittura nantu à i muri, leve di culleghju è l'apariciti di casa (TV, music centre, etc.). Aghjunghje, accumpèvule l'aspirate per a pulitura. Anu per l'alfabbetu murtali, se qualchissia, spine è sedenti di bagnu è bagnu di pumati, tapitetti. A cumplita lavarà i sessi. Sì una gota di sapunite spumante fragante hè aghjuntu à l'acqua apposta per sta prucedura, l'effettu serà excelente. U detergentu aiutà à rimpiazzà tutti i pollutanti à u massimu, è un oliu piacevule farà l'aria in a stanza gustativa à l'olfattu. In u listessu modu, sguassate u restu di u postu in a casa o in appartamentu. È ùn si scurdate di apre a finestra prima di pulita. Hè generalmente deve esse fatte più spessu, cusì chì l'aria in a stanza ùn stagnate.

2. Cumu puderebbenu a pulitura di primavera. Siccomu a pulitica generica hè una versione ampliata di a rutina di limpezza, ferma assai più tempu. Ma ùn avete bisognu di fà più di duie volte à l'annu, megliu in a primavera è u vaghjimu, quandu a ropa cambia in invierno à estiu è viciversariu.

Allora, prima caccià tutte l'excedente da a stanza. Quaterni sò eliminati è mandati à a lavanderija. Aghju colpi u lettu è a roccia in u sicondu. Allora aghjustemu è aghjunghje à u cuntenutu di armeri è leve di notte. U passu prossimu hè di caccià u polu da u limitu, di lighjendi, di curtains è di ventilazione cù un sbagliu cù un manicu longu è gasa impresa. Dopu avemu asciugatu a cima di armari, palisani di finestra, pezzi mubilate di mobili, macchi di fiori e ritratti cù un rag damp. Allora aspirate u so postu è u sediu di bagnu è pienghje, pareti è tuttu ciò chì pò esse tagliatu. E à a fine, curavamenti i mo pisos. Hè fermu solu per rinfriscati è espagne e tappe, stenderete capelli è capelli di pelle in i posti è rinviate colti cù cojins nantu à u lettu. Tuttu, a pulitica generica hè finita, ma hè stata done. Aduprate sti senzilli, è a vostra casa brillarà cun limità è cunfortu.