Pulsatilla - homeopatia

Pulsatilla - preparazione omeopatica nantu à u prato di grass (hè un sonu di grassu), una pianta perenne da a famiglia di furia. Li foglie di lumbago cuntenenu alcaloidi è saponini è sò stati usati pi raffunati medichi ùn solu in l'omeopatia, ma ancu in phytotherapy.

Indicazioni per l'adopru di rimediu homeulopicu Pulsatilla

In l'omeopatia, cresce chì a droga si deve esse usata si i simpatici di a malatia hè simile à l'effettu di sta droga, pigliata in grani dosi. A lumbago grassia hè venendu è in alta dosa pò causà diverse reazzioni allergii, rashes e irritazioni nantu à a pelle, infezzione di u gastrointestinal, disturbi in u sistema circulatori.

Ancu in l'omeopatia cum'è Hahnemann, u physique, u tipu di culore è altre funziunalità fisiche fate a fini di questu o questa droga. Cusì, Pulsatilla in homeopatia hè cunzidiratu u più adattatu per i femine cù un caratteru lamentante brillo, a maiò maggioru, u pelle di pilu persianu.

Avanzendu da questu, Pulsatilla in homeopatia hè appiicata:

  1. Per u trattamentu di disordini nervi - histeria, neurasthenia, neuròggica , pulitricità.
  2. Per u trattamentu di a inflamazioni di l'utru, i oviuli, u ritornu di a menstruazione, sintomi menopunuzia in e donne.
  3. Cistite è enuresis.
  4. Per u trattamentu di gastritis è e diverse malatie infrufine di u gastrointestinal.
  5. Per u trattamentu di i diversi friddi è i malatii infizziosi (amigdalite, influenza, bronchitis, tracheitis, laryngitis, sarcellulà, varicule), in quantu in i prucessi inflammatorii (otitis, blefarite, konġuntivitis).
  6. Cù distonia vegetovasculare.
  7. Per u trattamentu di i fenomeni stagnate in i navi, cumprese i varicesi.
  8. Cù hemorroids in forma severa.
  9. Per u trattamentu di e malati e rashes ( eczema , bugni, etc.).

Inoltre, credi chì a droga hà un effettu stimulanti nantu à i sistemi immune è hormonal.

Pruggina è Administration Pulsatilla

Pulsate hè sparata in pellets chì cuntenenu a sustancia in a diluzione homeopatica cumprenda (C3, C6, C30, D3, D12, D6, D30, D200 è altri) è a saccharosa. A diluzione necessaria è u numaru di pellets sò determinate da l'omeopatente, ma in generale cun un attesa di u messagiu, Pulsatilla C6 hè utilizatu, in agnate agnusicatu, da C3 a C30. In i malatie cronica, amenorrea, disordini nervi, l'omeopatia ricumanda l'usu di Pulsatilla 200.

In i descriptorii di a droga è in i nomi, l'indici di lettera C o D hè spessu scurita, riferenu solu à Pulsatilla 3, 6, 30, 200, etc. Cume, in diluzzioni omeopatiali, sti indici sò impurtanti, è a cuncentrazione di a sustancia pò difeite per voi ordini di magnitude o ancu parechji dicini di ordine.

Secunnu i reguli di diluzzioni omeopatica secondu a Hahnemann, l'index D denota diluzione decimale (1:10), è l'indici C - a centu (1: 100), a figura ancu significatu quante volta u ripruduzzione era ripetuta successivamente.

Cusì, in u granulo C3, a sustanza hè dilujata in una cunsistenza di 1: 1,000,000, in D3 - 1: 1000, è in D200, rispettivament, 1: 10,200. In questu casu, una sola granule di una medicina omeopatica ùn pò mancu cuntene una sola molècula di sustanzione di droga, è a medicina ufficiale ùn averia micca a preparazione omeopatica.

Invece, per via di a cuncissioni minimu, i preparatori omeopatiali ùn pò micca causà e sobredosi o avvilinati, anchi si sò creati nantu à a basa di e vini