Removal of hemorroids por laser

In l'ultimi etaati di a inflamazioni di i nòmini, i medicazione è altri metudi novi di trattamentu non-cirurgiunale ùn aiutanu micca. Una alternativa à una dispusizione è necessaria una reabilitazione longu di l'escisione kirurgiunali hè a rimozione di l'hemorroids da un laser. Questa prucedura hè accumpagnata solu da minimu malinnimentu, ùn ùn deve micca l'uspitalisazioni è assume un corpu di curretta curretta.

Operazione per sguassate l'hemorrode interna è i nodi esterni cù un laser

L'essenza di a tecnica sottu cunsideratu in u trattamentu di l'hemorrode inflamati, situatu ancu in u rectu, hè a so coagulazione. U travagliu laser di diretta direttamente prevene pruvucà a coagulazione di u sangue in a vena inchjata è sinterizazione di e so pareti. In u situ di una piccula passione di a mucosa, u tessulu cunghjuntivu hè furmatu, chì sia micca a pussibilità di recurrenza di a malatia in u stessu locu.

Quandu l'hemorrhoidda cadunu, l'operazione cunsiste à taglià u nodo patologicu cù un travagliu di laser è à tempu "sellu" a ferita. In u futuru, in u so locu hè ancu un tessulu cunghjuntu.

Dieta dopu l'eliminazione di l'hemorrode por laser

Per accellerà a cura di i tessuti è per evitarse a so ferita in u defecazione, hè impurtante chì l'intestione hè statu vacanti perpendiutu, ùn sò micca processi di fermentazioni, è u fugliò hè bellu.

A dieta dopu a sera laser di l'hemorrhoida anu include:

Escludiri:

U cunsumu hè limitu:

Rehabilitation after removal of hemorrhoids by laser

Durante u periodu di ricuperu, hè cunsigliu:

  1. Lave cù l'acqua caldi dopu ogni muvimentu intestinali.
  2. Apply on the ferida (fora) pomatura Levomekol è D-panthenol. Quandu sguassate nodes internu, l'intruduzione di supositori methyluracci o supositori Natalside hè indicatu.
  3. Pigliate e sedentary cù una decocção di camomile, permanganate di potassiu.
  4. Limitu à l'eserciziu, i primi 3-5 ghjorni hè megliu di camminà menu.
  5. Ùn impulse micca quandu defecating.

Comu regula, duru 7-10 di i muze guasci sò.