Sguassà di u riignolu

A rimettare di rino hè una operazione chì hè esposta per variate malatii di questu organu, quandu a so funzione o integrità ùn pò micca restituita da altri metudi. Eccu sò cundizzioni cum'è i ferti severi severi, ferita di u pistillu, urolitisiis accumpagnati da i lezzioni purulente, o inchieru.

Prucedure per a funzione di rinunzzione di rinu

L'operazione di rinunzià u ribellu hè realizatu solu dopu chì a pacienza passa i testi di sangue:

Prima di una intervenzione operativa, u paci hè sempre attunutu da un anesthesiologu.

L'accessu à u riignolu in a maiò parte di i casi hè fatta da u cutdu (slanting) in a rigione lumbar. Dopu chì l'urganu hè sguassatu, u circhulu examina u lettu è, in casu di necessariu, ferma scorchamentu da vesiculi chjucchi. Allora un tubu di drenagiu spéciale hè stallatu, a ferita hè spicca è una banditura sterile hè appiicata nantu à questu.

Questa operazione hè tècnicamente pesante. In u so travagliu, pò esaltà cumercii serii. U pancreas, u peritoneu è l'integrità di a cavità abdominal pò esse truncati, postu chì u ribellu hè direttamente detta.

U cursu di u periodu postoperativu

Per a riabilitazioni dopu a rimolta di u ribellu hè successu, in u periodu postoperatori, u paci è riceve diverse analgèttici è antibiotici. U tubu di drenagiu hè eliminatu quandu parechji ghjorni. Una volta un ghjornu, un mudellu sterile hè cambiatu, è i costi sò sbulicati dopu à circa 10 giorni. Uni pochi di mesi dopu u paci pudete torna à a vita normale.

I cunsequenze di a eliminazione di u rinaghju pò esse assai seria. In u periodu postoperatori, u 2% di i pazjenti sò:

Dopu a rimenda di u riignolu in u cancer, si rigressioni è metastasi affruntanu l'urgenti situate di u quale.