Stones in a voisina - chì fà?

A viticultura hè un sacchju cù una capacità di 50 à 80 ml di bile. Quandu u liccatu stagnate, i so componente pò precipitar, è cristalli. Comu u risultatu, i cotuli sò furmati, chì ogni annu saranu maiori in grandezza. Inoltre, u so numeru aumenta cù u tempu. Un ghjornu a petra cumincià à migraru, chì ghjè accumpagnatu da u terribili pene. Dunque, u paci ùn deve esse cunnisciutu di ciò chì deve esse se ci sò pedi in a vernice.

Chì s'ellu ci hè una petra grossa in a viloria?

Chì avete bisognu à fà quandu una o più pedate grossi in a vescu dipende da a so cumpusizioni chimica. Distinguisce e formazioni seguenti:

In questu casu, l'estructura di i petri sò stati chjuche o cristallu. In più, possu una certa consistenza o una solidissima consistenza.

Se u diagnosticu cunfirmà u diagnosticu di a malatia cholélitica, l'azzioni sussegwenti largamente depende di u statu di l'educazione:

  1. Quandu una petra grossa chì hè stallata à u fondu di u bagu ùn si faci senza sensu, si pò esse abbandunatu è ùn manca micca di scena pricula. In ogni modu, l'experte recomendaranu in u cursu di l'insuline cumunitariu di a malatia cholelitholysis - l'intruduzioni di un cateteru, à traversu chì a droga dissolve e pedi. Stu metudu pò esse usatu per i pedi cù a diverse cumuzzioni chimica. Sì, dopu à sta prucedura, e petre in a vesje di vaghjime sò dissolute, ùn avete micca di fà l'operazione.
  2. Una petra migrale necessite trattamentu immediatu. A terapia usata pò esse destinata à prisirvà l'urganu, o sguassà a voisina chjesa di formazioni.
  3. Se a furmazione hè grande cù una cumulazione di colesterol, hè divisu in parechji pedi in a viloria di bille è fate l'ultrasound. U valore di i guianti obtati ùn hè più di 3 mm.
  4. Petite petri cù a cumpurtamentu di colesterol in a voisina sò dissolute, è l'hanu mèdicamente. Per queste scopu, apprizzà l'olughjacciu o Ursosan.

Hè più chjucu in quandu a petra stalla in u collu di a vidina. Ùn ci hè nunda chì si pò fà - ùn hè solu una operazione per sguassà a voisina .

Cosa da fà per evità un attaccu in a presenza di pietre in a vina di a gallina?

In a cholelithiasis, in nisun casu pudete piglià preparalli cholagogue, ancu i rimedii tradiziunali. Queste mediche provoca migrazzioni di e petre, chì pò causà un attaccu è altri prublemi seri.

Mèturi preventivi

Per impediscenu a furmazione di pietre, avete bisognu à seguità sti cunsiglii:

  1. Attività fìsica moderata. L'Educazione fìsica regulare u fisicu furnisce un frenu di filu di bile, è per quessa, impedisce a so accumulazione in a buca.
  2. Peso control. L'esercitu di pesu duverà u risicu di cholelithiasis.
  3. Dieta speciale. Avete bisognu di porghje, ma spessu. Grazie à questu, a bile ùn accummincià a bilisca, da quale pedras sùpinu. À u listessu tempu, u viulunità ùn hè micca permissibile.

In a dieta sò deve esse legumi è frutti. Hè tamantu assai impurtante di cunsumà circa 30 grammi di fibra dietaria per ghjornu. Hè quessu di alimentu chì crea peristaltasi. Ella ancu chì assume l'acidità bile, è poi sguassate di u corpu. Inoltre, u menzu hè mandatu deve esse un alimentu riccu in magnesiu .

À a listessa ora hè cunsigliu per evità l'alimenti fatali. Inoltre, hè bisognu di abbandunà di u cunsumu:

Hè ancu impurtante è prevenzione di drogi. Per impediscenu u sviluppu di a malatia cholélita, una presenza di una amministrazione multi-mesi di l'acidus ursiskoxycholic.