Curtains classici - idee di designu per ogni stanza di a casa

Curtains currettu accissati - u disignu classificatu di una stanza cusì, sia una sala di i zitelli, stanza o cucina. Ideale per qualsiasi solu solu di designu sò linii diretti è un scambiu di culore equilibratu senza sfumature fanciful è accessori di decorazione sfatintabili.

Curtains in u internu classicu

U cortina in questa stile hè raramente short. A larga ottima per ellu hè sottu à u pianu: u teatru pò tocà toccu o pratiche lampendu nantu à u pavimentu chì copre. Per l'internu di i cortini d'altru classicu sò spartuti in trè tipi di tipu:

  1. U cortina hè una cortina fina, pischjata di tulu cù una larga rede.
  2. E cortinii francesi sò un tela basatu in algùtesi vistutu di tùprè, populari da l'epica di Luigi XIV, chjamatu ancu a "marquise".
  3. Curtains - draghini pesanti di tela densu, chì impediscenu à u sole da l'ingressu à a stanza.

Curtains in l'internu di u salottu in un stile classico

A più spessu in un tali designu, una sala centru in un appartamentu o una casa hè designatu per stabilisce un tonu per l'abitudine di paci è rilassazione. U disignu di curtains di classificazione per u salottu in un designu cunzuravule ùn sarà mai più di a moda. Perchè u classicismu hè carattarizatu da un bellu belli cù l'elementi di legnu è u vastu usu di materiali naturali, pudete pruvà una di e tecniche tali:

  1. Tè muralu texturizate inveci di una cortina lustru - lino naturali, organza o sita naturali.
  2. Cunsigliu di tela piscia cù un arzurazione organza: quelli cortini diventeranu un clàssicu di u ghjocu à u cuntrastu di u culore o di u patrunu nantu à i materiali usati per a costura.
  3. Dekorazzjonijiet di curtains cù lambrequins - drapery decorative in a parti suprema di i cortini.

Curtains classici per a cucina

I tessuti usati per decorare una stanza in quale l'alimentu hè prestu regula solu ùn deve esse bella, ma ancu assai funziunanti. Da lambrequins è pickings, hè megliu refuse, se hè una quistione di creazione di un internu in a cucina - i curtains-classics ponnu fà senza elli. Hè bisognu à sente a seguenti cunsiglii di specialists nantu à questa materia:

  1. Preferendu di tessuti non marcati cù impregnazioni speciali, chì impedisce l'apparenza di tacchi da u grassu è altri pratiche di l'alimentariu.
  2. Se a stufa è a lavanda sò in vicinanza di a finestra, ci hè megliu di sceglie u rotulu o cortini romani - u classicu permette din optione.
  3. Se ci hè una tavola sottu a finestra, avete bisognu di scelta per cortini curtite cù un scollu in forma di un arcu in un tululu.

Curtains in the bedroom - classic

A sala destinata à u sonnu, assume a presenza di densi fossi, impediendo a penetrazione di u sole. Curtains classici in u so cambiu sò parechji curtains cù una sola standa o doppiu cù u fringe. In l'internu di sta stanza, pudete puru combine curtains curti e cortini romani. U regule principale hè di truvà u materiale ghjustu per elli, pruvendu da u fattu chì:

  1. L'opzioni più pratica è populari hè a cumminazzioni di u lattice naturali è a viscosa.
  2. Se vulete crià una atmosfera romantica in a stanza, u classicu trà e tagliu serà un tinte nantu à una basa naturali cù inkluzioni di lavsan è u brodintu in machina.
  3. Per u neoclassicismu magnificu, a suluzione propria hè un tela di cortina di luci, chì grandi monogrammi o interlacing bandi sò marcati.

Curtains in stile classica in u viticulu

Un spaziu per i zitelli o adulescenti serà micca abbattutu si ùn avete micca un corpu caracteristicu impurtante, sughjinendu in u sfondate di caldu calvi è beige. Ùn deve esse lampatu: u disignu mudernu mudernu - culore neve, brillanti, o naturali o lignezzatu. U culore specificu pò esse selezziunatu, cuncintratu à u latu di a luce chì a stanza hè situata:

  1. In i chjusi di i zitelli di l'inundati di "spazii miridiunali", i culori friddi saranu boni-lavanda, cobalt blue, ultramarinu è blu.
  2. Per i cambiamenti "scorsioni" nientale, oghje, beige, rosa, gialla o salmuni, di cortini - un clàssicu di interiors cale è cusitori.

Curtains per un studiu classicu

Una salona destinata à travaglià à un urdinatore o ghjustu bisognu di distrughjini l'estereotipu uriginale chì averebbe precisione curtains cù un lambrequin. Curtains in u stilu di u classicu pò esse cumminati: una cortina è una cortina fina. Hè fattu di sita o di tulle chjaru: stu decoru face u spaziu è a pianura à l'internu.

Curtains classica in u barcone

Cumentu una atmosfera limitata è prutegge da u sole attivo aiutanu curtains stylish, chì à u stessu tempu diventeranu unu di i dati interni chjave. U disignu di cortini tipichi, cum'è in u casu di una vivería, dependa da u cantu nantu à quale u ventalli sò. A questa miridiunali ci vole à draped cun tile densu chì ùn deve chjappà. Curtains di pisci di lumi - tulle o organza - sò adattati per u latru nordu illuminatu. U culore scuru hè un tabù per i cortini nantu à u balconu, ma cunsigliate parechje cum'è:

Curtains di designe in stile classica

Discreta chic sempre aspetta realità è muderna. I principali cume di sta curtainsi di designu, cum'è u classicu - dui robba lampanti di tessili, quattri mintiate o cuglieri cù lambrequins. Tra l'altre funziunalità chì facenu possibili distinguisce sta tendenza:

Curtains drapery classico

Curtains da u teddu densu si usanu di tene un furfettu, ma dopu li disinginaturi l'abbandunò per dà l'airità è u voluminu à a stanza. Sò usati in u salottu: i cortini ùn sò nclusi nant'à i tipi di cortini tipichi, adattati per a decorazione un uttunaghju o a cucina. Sò fatti di una sola piezzu di tela cun un patronu, embroideries o senza mancora. I cortini sò in perfetta à l'internu di una di sti direzzione:

Curtains di lambrequin - classic

I purità sò decultèti cù parechji elementi di dicurazione, ricuperà l'apparenza. Lambrequin hè chjamatu a parti horizontale superiore di u so designu, chì hà scopre u cicliche è l'anche anche di u pappaggiu. L'altru classicu in i curti interni fucalizza à lambrequini di tùnica è di legno, decoratu cù ruffles, braid o fringe. I distinu ghjunti di sta tinta di interi distinguenu:

  1. Balloon - lambrequin volumétrico con frondosas frondosas e garter na corda.
  2. Tumbles - u canvas passa per a cornice per pudè in olii liberi da u teatru avia.
  3. Bando - un rìgidi disignu cù un cantu bellu fondu fundatu o ripertoriu, corsage tape rinfurzata o ancu u plastica.
  4. Svagi hè un lambrequeno finitu fattu di tela chì parechji semitricci cun simplicimenti simmetichi o aspicurdi.

Fermi cortini in stili classica

Curtains fattu di tela trasluzente cun un largu intraviccata di filamenti ùn perdenu a so popularità per parechji anni. I pruduttori credi chì questi cortini tradiziunale in u salottu nantu à i finestri panoramichi, perch'elli pò arrugarà facilmente è piglià ogni forma. Tulle, adattatu per questu stile, averebbe tene un tonalità beige, biancu o bulu: hè cunsumessu chì serà in armunia cù u tapiceriu di u mobili. Sti cortini pò esse usatu in trè varianti:

  1. Independentamenti - in cucina o loggias.
  2. In cumbinazioni cù i cortini sposti - in i persone, salone è pratiche.
  3. In u dissiminazione multiplu, custituita da parechji pilfi di tulli - in i salotti è di salotti.

Curtains-classic in i ghjuvelli

L'urìgine di u mekanismu di sdegnu stu cortini pò esse truvatu in navigazione. L'odeon hè un anellu chì hè attaccatu à a cellula di l'arme superiore di u curtain. Sò metalli è plastichi, ma per fassi nantu à e so fiori, o fiori di cortina di u stile classico, avete bisognu di seguità e seguenti reguli à compra:

  1. U tubu di cornice, da quale l'odei passanu, deve esse ghjustu da facilità a scelta di prendatori.
  2. Eghjoghji rossi hè cunsideratu clàssici: sò più cusi cumu triangulari o quadrate.
  3. U materiale di i cortini ùn deve esse pesante, perchè chì u teatru ùn micca impiccà.

Stufa russa

U nomu di sti cortini hè stata ottinutu da un impurtante regurgitaru insosicu. Ci permetterete diventà un rollu chì occupanu minimu u spaziu, cusì sta tecnica di designu serà particularmente utile in appartamenti cù una spaziu petite chì hè necessariu di cutà ogni cenimetru liberu. Curati persi - u disignu classicu di i finestri in l'uffiziu, a cucina o in a loggia. Ci hè parechje matte chì ci vole à sapè quandu selezziunate in una tenda:

  1. Un sistema di gestione di cortina aperta hè preferibile à un sistema certi complechatu, perchè u so sistema cassette rimesse in un internu cunservatore.
  2. Curtains Roller in u stilu di u classicu pò esse cumminati cù e cortini in duie manere: o scegliendu un disegnu ligne chì sustituisci u tulliu aiuolatu, o cumandante l'ombra à u culore di u curtain principale.
  3. Per l'estilu classicu, era bonu per cumprà mobili rullini cù un quadru di tazzi d'oru è di argentu.

Curtains romane - classic

A robba di densità media, cullata quandu hè riescita in ripplii ondulates, lisici, si metti à ogni tipu d'internu. A particularità simplice hè a funzione di scelta sta tipa di cortini à u stilu classicu. Fù i so vantaghji sò a funziunalità, u spaziu spaziu, i formi laconii è a facilità di gestite. Stu disignu di cortini in u salottu, com'è un classicu in u formatu di cortini romani, pare cusì:

  1. Tinta senza bordar convex, chì hà una paleta harmoniosa. A decorazione cù i modelli hè difficiuli di pulisce di u polu, apparti ch'ella hè adattatu solu per i paesi di paese è pruvucati.
  2. Modest colors senza accenti brillanti. Curtains romane-classici ùn deve esse monofonique o avè un mudellu discretu astrattu di culori discretti.
  3. Custruzzione di corda. U meccanisu d'elevazioni nantu à a catena hè adattatu solu per i mudernità è di loft.