U disfuniu travertimentu di e donne tatti

A storia di l'urìggini di u costume nazionale tatuu hè urdinatu da a mità di u seculu XVIII, ma u putitiu chì hè stata vinutu à i nostri ghjorni era furmatu dopu, solu in u XIX seculu. I Tattaratori di u Volga è e tradizione di i pòpuli di l'Est influenzonu l'equipazione tatuali. Siccomu i mariti tartari di una piccula età si sò furmatu in a cusgitura, a borda, da aduprà a robba, anu investitu tutta a so misura, pacienza è, in u risultatu, vènenu costumi bellu belli è femine.

In u tempu medievale, un vestiti tradiziunali di e donne era un vestitu, un caprettu è calzaturi caractere. Ind'u statu di u status, a ropa in parechji rispetti coinciditi, ma a diffirenza, esse clana, suciale o clan, eranu spressi solu in i tissuti utilizati, u so prezzu, l'abbundanza di elementi decorattivi è a quantità di vestitu chjapputu. I roti chì eranu creati da seculi, ùn parevanu micca bè, ma l'eleganti, è questu hè grazia à l'oreille, l'exquisite decorazione è u brodintu tradiziunale.

Riposizione di u disfuniu traditu di e donne di tartara

U vistitu femminile hè custituitu una camma tunica longa cù manichi longu è una larga pezzu diventa cù un scheletru solidu. U fondu di cammisa è manichi sò stati ammulati cù flounces. Una indiazione di naziunalità hè a monumentalità, è in e donne era manifestatu in l'ornamenti massi chì erani in ogni locu: nantu à u pettu, à e mani, à l'uce.

E donne facianu una cammisa nantu à i so camiceri o una camisole chì vinia da culore o velvete monocromu, è i lati è u fondu di a chaise sò stati ammulati cù braid o fur.

L'elementu principalu di u costume nazionale era u toccu. Per u toccu, era pussibbili di determinà l'età di a donna, cum'è a so situ soziale è maritalu. I castagnies eranu chjucchi bianchi, è tutti sò stati. In i sposi cunghjunghje i tocchi varienu à i clani. E donne nantu à u vitellu ci hà necessariu per svegliarete panevi, manteaux o cuscini.

A strada, i kalfaks eranu ancu diffirenti. Alcune di parechji s'assumigliava una tina, ancu decorata è rummeva cù filamenti di u doru, l'altru avia una punta finale raggiata, à quale hè stata una farra di fogliu d'oru, perchè una volta ligera à a face.

A storia di a creazione di u vestitu naziu tudiscu hà scappatu un modu longu, ma invece din tradizione di queste populu hà surviviu à questu ghjornu, è ancu a società muderna porta more roba europea, di qualchì tempu in i festivi i donne è l'omi vestenu in i so vistimenti tradiziunali è richieste a so storia persone.