Juliana Moore in ella 56 apparissi in incridibbili bellezza-imaghjini

Ùn ha micca bisognu di anni. À 56, l'attrice di Julianne Mu si sentenu immensu in una larga varietà di dimensioni in età. U 2016u annu era fruttìvule in termu creativo. Moore hà starratu in trè sceni, in u quale hà ghjucatu cinque parechji caratteri.

In una entrevista cù InStyle, a tappa di quale l'attrìlla vi pareva in u duminiu d'ottobre, Moore cumprese i so pinsamenti nantu à l'intaressu prufessivu in u caratteru è a vita di i so caratteri, paragunendu i so sentimenti è l'esperimenti cù i sentimenti di l'altri. Tutte e so ricerca è argumenti induve u travagliu nantu à questu o quellu rolu.

Un tali un diversu, ma à ugualmente luminoso

In una di i peliculas premières cù a so participazione, "Kingsman: U Ring d'Urra", Juliana mosci una rossa, ma dinò da a Poppy stuposa, chì veramenti solu t'insegna. In questu quì, l'attrenda remplisseghja i so anni in giovani è l'esperimentu di travagliu cum'è servitore quand'ellu hà realizatu chì assai persone, senza avè avvisari àutri, i purtanu à un state of discomfort è un sensu d'invisibbilità.

Per a film "Un mondu di Miraculi" dirigit da Todd Hines, Moore hà studiatu a lingua di signe e riveveranu tutte e vechji film di mutu. L'attrìzia vinni à a cuncludi chì per u travagliu bè chì hà da esse più sforzi cum'è in l'annos precedenti, perchè solu cù età una persona rializeghja chì ùn cunnosci assai assai:

"Dopu frà anziana, cambiassi a mo acchèdia di assai cose. Emu accuminciau a sfondate di l'essenza di i mio cartuluzzi è di più emozioni è emozioni ch'è avà.
Leghje ancu

I pinsamenti di Julian Moore annantu à l'envidiu si trasforma in un "bagagli" vitale è ùn chjamate micca a cunversione di una catastrophe universale, ma solu per appassi a vita, quì è ora!