Adele hà dettu infurmazione nantu à a vargogna à a ceremimina Grammy

U numaru d'Adele in i Grammy rimi era un appiccicatu per u spettaculu, ma di causa di prublemi tecnichi, u performance di u cantatore rende offera un fallimentu. Hè stufatu l'stella chì sappiesu tutta a notte è l'oghje. Dopu l'incidentore, Adele hà dettu annantu à l'aria di u trasferimentu Ellen Degeneres.

"Accident"

Cumu si vintu, u raggiuni di stu sonu disgustante di a voce cristallina di a diva hè un micrudu chì accidentamenti cascò à u mezu di u pianu è stanu direttamente in i cordi, perchè l'instrumentu dissiparà è facianu sonu falzinu.

À u listessu tempu u poviru Adele hà cuntinuatu à cantà "vive", ma ella ùn pudia micca entra in a nota di u grand piano di "mad" è hà cambiatu per squeak. Esaminatu, u cantantu scappau darrì di i sceni è si lampò in lacrimi, l'animu si sporta. Appena dopu in a so pagina di Twitter avia apre un post: "D ... mo succè".

Leghje ancu

Error principal

Cumunicà in u cumuni di a discussione di principale, a celebrity chì era già cunnisciutu, hà dettu chì ùn ùn spicchera micca u so errore. Avà capisci chì ùn hà micca bisognu di cuntinuà u funziunamentu chì cortà l'ochji di l'audienza, ma si firmà è curriggerà u prublema.

Adele rializeghja Ballad Emotionale "All I Ask" GRAMMYS 2016: