Alberta Ferretti

Alberta Ferretti hè un disegnante Italianu chì in u mondu di a moda hè più frequente chjamata a "regina di chiffon" - perchè i mudelli di i so vistimenti fluintu hà cunquistatu i corazioni di tutti i stili di Hollywood. I vestiti divinu d'Alberta Ferretti appellu à parechje televizivi è attrici, perchè u funziunamentu distintivu di u disignu era sempre a drapery magenta di vestiti è l'aspettu finitu feminatu di i formaggi incù bè elementi elementi di tela trasparenti è cristallu.

Albert hè assai piacevule à ghjucà à l'attellu quandu era ghjovanu è hà sunnatutu di divintà designatori. Era figliola di una modista è perchè sapia chì falla è fàcciu tessili, imitatu cusimezza. Quandu a zitella avia 18 anni, i so sònni principiàvanu per esse realizatu, Ferretti hà apertu un petit boutique à a cità turistica di Cattolica. È longu cù e primi marchi - Giorgio Armani è Versace - cuminciaru à vende i so mudelli, chì prestu prestu prestu in cultu.

U primu colture di Alberta Ferretti hè statu prisintatu in Milano in u 1981, è uni pochi anni dopu una linee di vistimentu chì s'insegna à a filosofia di a moda casa Alberta Ferretti. Ma Ferretti ùn hà micca cunsideratu per ghjustificà quì, è cù u so fratellu Massimo hà urdanu a famosa cumpagnia Aeffe, chì stilla pruduce novità di disegnanti per parechje famosi casi. Dapoi u 2001, i cullezzione di l'Alberta Ferretti anu in u so arsenale micca solu vistimenti, calzarii è vistimenti, ma ancu accessori, calziusi è ancu a so linea di a spiaggia.

Alberta Ferretti Spring-Summer 2013

A nova coleta di Alberta Ferretti 2013 fu prisentata nantu à u primu ghjornu di a Stage di Moda Milano. A cullizzioni hè statu unanimamente ricunnisciutu cum'è incredibbilmente romanticu è tènniru. U tema di marina, chì hè u tema principali di a cullezzione, simpaticamenti fascinava u publicu. I mudelli anu interratu in u podju, cum'è ninfi di a marina. U spettaculu era impensablemente fantastico, i mudelli parìanu flutterarii sopra à a catamaranu in i so vistimenti chiffon volanti decorati cù una reta sottule, boni patti chì riminiscenu l'alga è l'arme finchatu francesu.

A paleta di culore di u cullezzione di l'Alberta Ferretti 2013 hè tutta di un pezzu dilicatu è cálido, cum'è turquoise, ciel blue, perla, suece beige, chocolate è, sicuru, u re di tutti culori - nìuru. I critici pigliaru a cullizzioni ùn hè micca unicu. Certi riclamavanu chì a cullezzione Alberta Ferretti primavera-estiu 2013 hè assai piacevuli cum'è l'antichi d'Alexander McQueen, mentri àutri èranu impressiunati da a bellezza di u manifattivu cumparatu cù un conte di fata.

Vestiti di vestiti Alberta Ferretti

E vistiti di vestiti d'Alberta Ferretti, cullati in a coleczione di Forever 2013, eranu rappresentati da doce caratteristi diffirenti. Ogni parolle cose rispunsèvule à un certu vestitu, fattu in un stile unicu è cunveying un certu ombra di biancu. Quandu crea una nova coleta di vestiti di cunnessione, Alberta Ferretti hà adupratu a materia prima - soffia, chiffon è muslin. L'innuvazione era larga è vechja longa, adattu in tutta a lunghizza. Questi anche aghjustate sò cumplementati da guitanti delicatici di cordoni, hairpins e fabulosi tiaras.

Alberta Ferretti hè una natura romantica è feminina. I so vistimenti sò sempre unsurpassed belle è sensuale. Ella, cum'è no other, sapi cumu crià incarcerati da u materiale apparente semplice. I so vestiti divinu ogni annu accéder l'uniquesi è a gràzia. Sta donna hè degnu digna di rispettu è untuffate infinitu.