Aeroporti di Culumbia

A Colombie hè un paese cun u trasportu aereo benestatu . Per iscrive tutti l'aeropòrghjesi in Culumbia hè assai difficiue: anu più di 160 d'elli, più o più largu sò 24. L'internaziunali internaziunali di u paese cumplittamenti cumpletu cù tutti i normi, è u principalu u portu aria Colombiano, a capitale El Dorado, di u mondu.

Largest Colombian Airports

Sta catigurìa cuntetta l'aeroportu in e cità:

  1. Bogotá :
    • El Dorado, l'arghjintinu principali di Bogotà hè u più grande in Colombia; quasi u 50% di tutti l'embiu è l'attinzione realizati in u paese, hè accade in questu quì. L'aranciu si classa prima in l'America Latina in quantu à u prezzu di i cummerciu, u sicondu - in u numeru di takeoffu / pagamentu di l'ariaferma è u terzu in u trafficu di passageru (annu passava propiu più di 30 milioni di passageru). L'aviazione hè stata operata da u 1959. Da quì, i servizii di u trasportu aereu sò furnuti à i paesi di l'America di u Sud, è l'Europa;
    • L'Airport Guaymaral servisce i servizii di e categurie A è B, chì ùn sò micca include in u schema di El Dorado. Guaymaral hè un aeroportu cumerciu; pò ancu esse u serviziu di e vente di l'avioni di l'Avianu. Inoltre, ci sò parechje scentifichi di pilotu in u so territoriu è u Dipartimentu Naziunale di Antirugia di u paese si basa.
  2. Medellin :
    • Medellin Cordova. In a cità di Rionegro hè l'aeroportu internaziunale di Jose Córdoba. Questu hè u sicondu più importante aeroportuportu in Colombia, sirviziu u più grande (dopu à Bogotà) cità di u paese - Medellin. A purtatili aereu trasmissu circa 7 milioni di passageru annu. Da quì, i vozzi sò fatti in l'USA, Canada, Messico, Panamà , Perù , El Salvador, Spagna, Aruba è l'Antille;
    • Enrique Olaya Herrera. Medellin serve un altru ajruportu, chì accetta solu i viti domestici.
  3. Cartagena. A quinta cità più grande di u statu sservisca l'ariaportu chjamatu di Rafael Nunez. Hè u più grande in u nord di a rigioni di u Caribe di u paese. Ogni annu, l'Acireale di Cartagena assetta volsu intornu a Culumbia è internazionale: da quì cunnessione cù New York, Montréal, Toronto, Quit City , Quito.
  4. Palmyra. In questa colombiana ghjè situatu u 3u aeroportu più impurtante di u paese - u serviziu di l'Aragona di Alfonso Aragon, o l' aria Palmiseca . Ogni annu sirve più di 3,5 milioni di passageru. Hè un aeroportu internaziunale, da Palmira, sò i vols à i cità:
    • Miami;
    • New York;
    • Madrid;
    • Quito;
    • Lima ;
    • San Salvador.
  5. Barranquilla. A quarta a cità più grande di a Culumbia è u più grandi portu di a rigioni di u Caraibicu servite l'aeroportu per elli. Ernesto Cortissos, situatu à a cità di Soledad vicinu à Barranquilla . L'aeroportu hè chjamatu dopu unu di i primi aviatori colombiani. Ci hè u 5 di a rotazione di passaghju in u paese. In più di i dumèstici, sirve i vols à l'USA è Panamà.
  6. Cucuta. Un altru internaziunale internaziunali opera in a capitale di u dipartimentu di Santander. Ci hè chjamatu after Camillo Das, unu di i fundaturi di a Forza Aria di Columbia. Hè nanzu picciu - oghje u 11u postu cumu trà l'altri aeroportu colombiani in termine di u trafficu di passaghju di passageru, ma ùn sserveghja micca solu i voli domestici, ma ancu nternamentu. U trafficu di l'aeroportu hè sempre crescente, ancu per a so vicinu à a strada Panamericana.

Altre aeroporti

L'altre avutri aeroporti in Culumbia sò: