Cuisine di Chili

Per visità u Chili è ùn mancanu platti di cucina naziunale, chì hè carattarizata da una varietà incredibile - un attu imperatori. A culinaria di stu paese hè una mistura assai cumuni di a cucina nazionale chilena è tradizzioni culinari, chì sò assidu di i migrati d'Europa.

Caratteristiche di a cucina di u Chile

I caratteristiche caratteristiche di a cucina chilena è a diferenza essenziale entre i ricetti in diverse regioni di u paese:

Ma a cucina di u paese hà ancu boni funziunamenti cumuni:

Alimentazione in Cile

Ma ùn turisticu ùn hè stata indifferenti à i platti lucali. Grazie à u clima, a situazione geografica in u paese ci hè una bundanza di frutti, ligumi è mariscos. A cumpusizioni di i piatti varia ind'a seculi. I vitturiti sò offriti una varietà di casseroles, zuppi nutriti, fragrances di salsicce, sicuru, molusce. I chilieniani utilizanu alga specie di alga, pesci è marroni chì ùn sò micca truvatu in altri paesi.

In cosi ristoranti, i turistici prughjettanu di pratiche tradiziunali, è quelli chì visitanu Santiago puderà tastate vicinu à u mercatu di u mercado di La Vega.

I platti naziunali seguenti stanu:

Ogni platti populari aghjunghjeu u ragout di verdura "saltado", carni greche "asado", assai tipi di soppa "casuela" è assai parechji.

Pesci di pezzi

A cucina di Chili hè china di cuscioti diliziosi da u pesciu è di a marina. Sò disposti da varietà ampliamente cunnisciuti di pisci. Per esempiu, "paila marina" hè una famosa zuppa di mare cù cilantro, allu, cipolla, spices e herbes. Un altru platu, ricunnisciutu di a sopa, ma cun una cumpusizioni più complexa - "curantu". I so ingredienti sò pesci, marroni, legami è patate.

Per pruvà fresh fish, ordine "seviche". U pesciu sò marinati in limone o calce. Accolta hè furnitu cù una mistura di patate, granu.

Coghinas Chile

I beverages da Chile sò un tema separatu. U paese hè famoso per i prudutti di vinu. Per quessa, hè preferitu à manghjà i pratici cù una variità di vinu adattatu. I prudutti tradiziunali sò Piscu. Hè difficiuli di determinà ciò chì hè veramente, quellu chì chjamanu u voddu di uva, l'altri chjamanu l'acquavita. Pruduciutu "Piscu" in a vaddi di Elki.

Nisuna festa si mette senza "pisco souser" - u cóctelu più piacevule di i cileniani. A cumpusizioni hè piscu, u zucchinu di limonu o calce, ova bianca, sciroppu è beater (bitter spiritale alcoòlica). Ci hè ancu un cocktail basatu nantu à u pullimone di ananas è u vinu "peepeno-terremoto".

In Cile in u tè assai populari: "mate" chjaru, verde o tradiziunale chilago, truvate in ogni istituzione di u paese.

A culla chilena ùn devi micca lasciatu indiferente, è tutti quì sò puderebbenu piglià un pane à u vostru piace.