Cumu si pulisce u bagnu di rustu?

Hè bellu chì u bagnu brilla cù pulitiche. Ma mancu ghjusta oghje annantu à u fustellatrici o in u bagnu. A causa puderia esse una tappa fretta o svinzione semplice. L'acqua chì avemu avutu in l'acueductiu "fede assai ch'eddu vulia", cusì ci sò questi pesti. E s'ellu ùn sò micca spicciati per regiammi, serà un pezzu difficiu di purtà una lotta cun elli. Ma, cun qualchì sforzu è sàcenu u sicretu, cumu si pulisce u bagnu di rustu, pudete ottene u successu in stu mutore.

A pulitica di u bagnu chì ùn anu spuntatu u bagnu esaminatu

Per lavà i bagnu di l'esmalte di e mancieri oxidati è di ipositi savagheri, debite dà umidità a tela cun un solvente per ulechju d'oliu è nevasa i taglioli. Pigliate tuttu cù un detergente è rinfriscanu bè cù l'acqua calda.

Altra opzione, cumu si puliscenu u bagnu esmalte di a so putenza: applià l'acitu caliente nantu à a mancia cù un salu finu, per fà parechji minuti. Dopu à questu, rinfriscarià u bagnu cù l'acqua. Un bagnu micca cattivu nicariu pò esse pulitu cù dui parte di ammonia, mischju cù una parte di peròxidi di l'idrogenu.

Ci hè parechje chimichi per a limpieza di e ferita di e banca, ma tutti sò assai dannighjate à l'esmaltu è spessu micca ragiatu. Inoltre, tali drogheri sò assai dannuci à a pelle è pò ancu causanu allergii in e persone propensu à sta malatia.

Cumu si pulisce una banca di burdinassi?

Comu regula, per lavà un banchina di fugliu hè assai più faciule ch'è l'esamella. E mudelli moderni di ferro fundatu anu un tinte bulu, perchè a terra ùn hè micca assurvata in u metale è pò esse pulita cun una soluza di soap, gel o crema di limpeza, è asciugandu e sfarenti terreni chjudi. Dopu questu, u bagnu si deve aghjà cun l'acqua. Per blancharì un anticu banchju di ferru cast , pudete sceglie un pruduttu cumu Cif, Cometa, Sannox, Fenolinu.

Ùn neve micca u bagnu cù agicamenti abrasive, scarelli di metalli. Ogni cuntenituri chì cuntene àcitu concentrati sò sempre esse evitati.

Segui i regule simplici è u to bagnu serà sempre novu.