Comu caccià una tina di una fragola?

A stagione di frutta è bacca in u so piacè, i zitelli anu cuntentu di tastà documenti delici è utili, è e mamma è anziani sò oghji pensendu cusì saranu lavurati di manufatti di frutte, ciliegie, blueberries da robba di zitelli. Dopu tuttu, in tutti i frutti è e boli prisentanu in frutti verdura, hè di qualchì volta assai difficult to remove.

Mètodi per sguassà tacchi di filuni

Cumu pudete piglià una manchica cusì amminazzante di bachi? Ci hè chì parechji manere per questu. Cumpiglià quelli di elli.

  1. Per sparghje una cosa tagliata nantu à una bacinu, un grande pranzu o un altru bastanu capaci di sustene l'acqua calda. Pour à a tina di l'acqua di ciaretta da u pitrulieru finu à chì a contaminazione vede. Una cundizione impurtante: l'acqua furiosa duverà esse ciucive, ancu una pratica ligeramente fretata sguassate sorta più pitbegone. In ogni casu, cù tessuti dilicati chì ùn si ponnu micca tollerà altitudini temperaturi, ùn pudere micca reducisce i taglioli di stu modu - risicate di spoiling the product. Ùn avete micca cunsigliatu per rinfrescà e manufatti da fragole cù sapun: questu solu risolviri a mancia è in u futuru serà più difesa di sguassà.
  2. Un altru mètudu populari di sguassà tacchi di fiocchi o d'altri baghi ​​è frutti: i prudutti bianchi da lino o di cuttuni pò esse ingrandatu in u latte, è poi stirenanu in l'acqua. O pudete fremu nantu à una tanta una meztrazione di perossu di l'idrosanite cù l'acqua in a razioni: 1 cullenade per una mitadazza d'acqua, è poi arrumbe bè cù l'acqua fredda.
  3. Sì bisognu di caccià e manufatti da u fragole cù tela colore, puderete aduprà una mistura compostata di una yema è 30 grammi di glicerina. Hè necessariu mancu di a mancia di sta cumpusizioni, è lasciate per un pochi uri. Allora pudete lavà a cosa calda (micca calda!) È rinfria cù acqua fredda.
  4. Manciarii freschi di frutte, cum'è pratiche mostra, puderete sguassà a slurry da a salinu è l'acqua. U pruduttu per esse pulito, spargugliatu nantu à una superficia chjucu è di asciugà a mancia cun un rag cù a salsa, da parte à u puntu à u centru. Cumu stu metudu di pulizia, a mancia ùn si spargiu micca. Dopu à a meza ora, pudete lavine l'affissà, è poi paniate cù l'acqua zuppa tibio.
  5. Eccu cumu pudete piglià tàechi di baga: rinfriscati a tacchina di acqua fridda è a patla cù una napulita per sguassà l'acqua fiscale (fate micca micca!). Pigliate l'acitu biancu cù un biccheri di soda, per avè obtituutu un ciuffu di liquid. Aduprate a mistura nantu à a mancia è lasciate per 15 minuti. Poi lavora u pruduttu cù l'acqua fredda è lavate a puzzula in l'acqua tèbia. In casu chì a mancia ùn hè stata lavata à a fine, hè necessariu di ripetiri tutta a prucedura, ma più spessu ogni volta da a prima volta. Sì i vostri robba lavura sò bianchi, è hè megliu di resiccà à u sole, perchè a luz di u sole hè u più belli.
  6. Agghicarii manciari di bacca pò esse eliminati mischiendu 2 grammi d'acidu citrique cun un vetru d'acqua. Duriu cù questa suluzione, mancia, stand for half hour. Pigliate u pruduttu in l'acqua tèbia.
  7. Oghje, ci sò parechji manciarii di tacchi nantu à u mercatu chì vi aiutà à lavà l'affari com'è mancu di fiocchi, è di mulberry, blueberries, betoni, e altre baghi, frutti, ligumi è erbe. Cu li draghici bianchi hè bonu per sguassà tacchine cù u bleach, in ogni casu per u tessili culurati stu modu hè inacceptevule, cumu pò spoofe u tela, discolorazione.

Azione di qualsiasi chimica si deve esse pruvata nant'à u legnu o in qualsiasi altru locu pocu indiscosu nantu à u pruduttu. Ùn aduprate micca suluzione assai crescita, hè megliu di ripetiri u trattamentu se a tacca ùn hà micca partutu. Ricumpendemu à sguassà tutte e manufatti da a fragola da u basso di u pruduttu, uttene u blotting paper, napkin o u robba di cottu sottu. Comu pudete vede, ci sò parechji manere di cacciate un tagliu di una fragola, sceglie u qualunqui è fate a vostra robba sempre sana perfetta.