Cumu furnisce un cucciolo - 1 mese?

Dopu decide di piglià un cucciolo à a casa, assicùtenu a responsabilità micca solu per a so educazione, ma ancu per una sure feeding. Invece, per chì un ghjittore per addivintà un cane aggradèvule forte è sanu, deve urganizà a nutrimenta razione è raziunale di a vostra mascu.

Chì per alimentà i fugliali mensili?

In regula, finu à l'età di 45-60 ghjorni, a basa di nutritura di cuddie hè u latte maternali - una fonti indispensabile di anticorpi protettivi. Ma i vignaghjoli digià principianu da dui o trè simane di età, cumincianu a ntruducianu à i cuccioli in forma d'un cocktail d'ovu (un uovo per un vetru di latti in i primi 2-3 ghjorni è dopu un ovu per 400-500 ml di latti). Cù a quistione di cumu fà nutriscia u latti cucciulaghju in particulare ùn filosofà micca - a vacca solitaria, è si possibbili - capra. Certi pastori di cane sò ancu aduprà a formula di lacto per questu scopu. Dopu, i porghjezioni di u lattice semi licettu sò introdiscini gradualmenti à a dieta (a parte cumminiva di "latte" alcuna 400 g / ghjornu). Eccu quì ci pò esse una quistione più, quale gustu di vadellu pò cuddà u cuddinu? Prima di tuttu, per esempiu, panzonde di sourcatu. Allora pudete ricordu mandrinati da u rossu staghjunatu, manga, qualità "Hercules". Allora, cum'è un alimentu cumplementariu, a tartua è a viteduta hè intrudotta.

Per quessa, piglià un cucciolo à l'età di circa 30-45 ghjorni, pruvate micca di presentà nove prudutti novi in ​​i primi ghjorni, a racioni ùn deve esse u stessu in u casu di l'alimenta di l'agricultore. Ma in u futuru, per ùn avè micca fà affruntà u prublema, cà à alimentà u cucciolo in 1 month è cumu spessu per alimentà u cucciulu, fate cura à certi cunsiglii:

  1. À l'età di unu à duie mesi, a freccia di cuddà chì alimenta hè di 3-4 ore cun una rota di notte di sittighjina.
  2. A almenu una volta per a simana, un cucciu mensu ricevi ricevi carne (solu frescu!) È i prudutti carnati.
  3. U dietu di cucciulu deve esse assai diversi in un mesi. In più di a carne è di l'alimentariu, dà u pezzu di caccia (solu marinu! U fiumu pò esse infettatu cù l'helmintu) - una fonti di fòsforu è iodine. Assicuratevi di dà cunsigliu crudu (rafate o tagliate in picculi pezzi) - una fonte di vitamini .
  4. Siccomu i cuddle créate prestu prestu, hè necessariu aghjunghje un alimentu cù un altu cuntenutu di calciu in a dieta (altri pò ricurdà à aghjunghje à i tecnichi di calcium farmacèutici di u calciu, poi in pezzi), è di l'oliu di friddu.

Dieta sicondu a razza di u cucciolo

Un aspectu impurtante di urganizà una nutritura adequata di cuddie hè chì si deve cuntatu a razza di u cane chì u cucciu di ricivete. Cusì a nutrimentu di cuddetti di razzi enormi sò distinti da un cuntenutu di a proteina. Per quessa, cunzidiamu, per esempiu, chì avè alimentatu un caprettu d'un cane pastore è cumu furnisce un cucciolo di Labrador in centu anni, cum'è rappresentanti più populari di razziali di cani. Ciò cum'è annunziate, per un sviluppu sviluppatu cum'è e cuccioli necessanu nutrimentu cù altu contingut di proteina. A megliu fonte di prutezione, sicuru, hè carne. À quell'èmila di u mese, pudete furnisce u vignaghjolu scritta, a vitedda, è da pocu à introducesus gradualmenti à a dieta cibo cun un caldo di carne, frittura cun carne crusta, pezza prima (mari!), Oli, prudutti d'agrumi (calcined cottage cheese). Pudete puru furnisce u pane di trigliu in u latte - una fonte di vitamina B. Da l'età di trè simane, i cuccioli sò sempre esposti à l'acqua fresca. Per un ghjornu, u numeru di alimentani duveranu esse almenu sei. U principale principale di a correcità di l'alimentazione pò esse cunsiderata cumplementu in u cucciolo in pesu (150-170 g / ghjornu). Attenzione! Per evitari di credenze di a mucosa orali, vede a temperatura di l'alimentu (sminde u dettu in un tastu cù l'alimentariu - l'alimentu duverà esse ligeramenti caldu). Una dieta completa hè una guarantzia di una bona salute è una bella presentazione di a vostra petite.