Torta cù manzili di pasta di levadina

Hè cresce in generale chì, se a casa facita parfumera di i purpetti, ci hè a pace è a prosperità. U pezzu hè unu di i più simplici è favuritu in ogni casa. In questu articulu, ricetti per cunse cusì per ogni gustu.

Ricetta per un pezzu di levadinu simplice cù manzili

A massa hè particularmente bona per fà e cugliera. Preparate pò esse una manera sparsa è unpaired. Ma u bagnu hè sempri più magnificu è aria è sta pastoghja hè di stu prucessu.

Ingredients:

Preparazione

Per opari, pigliate u latte è calore, ma micca finu à u calore, altri u legatu more duverà in questu. Disolvieguamu u levitu in u latti, ci sarcanu 200 g di farina, aghjunghje 2 cuecchi di zuccaru è un pocu di salitu. Salute in fine è mandate à u calori, coperto cù una film. Quandu u capicucchusca, aghjunghje l'ova, 100 grammi di zuccaru è a mantra funnuta. Dopu agghiunciu tuttu questu, aghjunghje u restu di a farina è amassi a pasta cù e to mani. Dopu questu, ci vole vene. Hè desideratu chì tuttu u tempu finu à a pratiche di piscia, a stanza era tranquillità è ùn ci era micca couture, soprattuttu si avete cuparta cun una spugna è micca cun una film.

Fracchemu a manzila grande è valdi u zuccaru restante è a villeillina, fate questu quandu a pasta hè nantu à strada. È hè impurtante ùn mancassi a vagina, altri o riposu sarà amara. Avvicinò a massa è u battore in 2 parte. A prima parte hè pocu stampata, sicondu a talla di u moldu. Aghju nantu à u fundatu oliu di a forma, affinchendu i bandei. Da a cima regulate u riposu, è di u restu di a prova facemu u bandella è ne chjinate in cima, intruduce cù l'altri. Intuccerate durante 30 minuti à 200 gradi.

Cintura aperta cù manzili è cinnamone di pasta di levadina

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In u lettuce, trasfurmà u legatu, una culloca di zuccheru è 5 cullizzioni di farina, mettite è lasciate durante 30 minuti chì permettenu à u levitu per dà un capu spumante. In a farina tamanta friddu u salinu, a villeillina è u zuccheru, mischjianu, fate un ovu fattu oghje è a soia afflitta, rutè tuttu in una foglia. Pour in a cullera di levadulini pronta è amassi a pasta. Se a pasta hè un liggiu liquidu, pudete aghjunghje una farina. Dopu aghjunghje in u cuntinuu, a farina ùn deve micca firmatu, quellu dettu tutte e mette a pasta. A pasta, da volta, ci vole à fugliallu, ma hè bonu per guardà a forma. Si lasciemu à u riposu durante 20 minuti, a farina assiste l'umidità è a forma di u glutina, perchè serà più faciule per aghjustà. Questu prucessu duve durà almenu 10 minuti, nantu à una stazzunata secca, pezzula cù a farina. Trimestre è lasciate in u calore per eslevà, a pani aghjustà parechje volte. Sì avete u tempu, hè cunsigliu di a massa di a pasta è di novu, si non - ùn pò principià a cutà.

Scacciate a pasta in cunfuranza cù a forma, ma un pocu in maiori per a furmazione di faldes. A furmazione hè cummossa di mantra è spizzata cù a farina, distribuiammi a pasta, perchè quista fughjita da i mura di u moltu, ci tagghja tutte e mancassi. Cubra a forma cù una filmea, ma per ora, avemu lavatu manciari da e corsi è tagliate in fette. Per vultà a farina mischera cù u zuccheru, aghjunghjia a crema è stirate finu à l'homogeneità. I appi sottu à a forma, sbrizziata cù cannella è reginu cù un colmu. Bake 45 minuti à 210 gradi.

U pezzu di pasta di levitu di levitu cù manzili

Ingredients:

Preparazione

Scorred apple da a viscera, cut in fette e mesturare cù u zuccheru. Scacciate a pasta in un grosu di 0,5 cm, mette in u moltu, perchè i cimi fugliate sopra à i mura, appruntate i pani, pour jam. A riva hè smarata cù l'ovu batte per l'aderenza è coperta cù una segonda partita, l'avemu cusculati inseme, puncendu a foglia superiore cù una furcedda. Bake finu à marrone.