Calza è tacchi

A rivuluzione sessuale chì volta a nuzione nantu à a moda in particulari, in l'anni settanta di l'ùltimu seculu dà a donne l'oppurtunità di ùn ammuccià a bellezza di u so corpu sottu ropa longa è multiplu. E à questu ghjornu, sceglie l'indimuniatu è creendu una imaghja, e fate assai pagà assai attinzioni à i so notti sessuale. Ci hè parechje infurmazioni di u vestitariu, chì cù questa tastera si pò manighjà senza difficultà. Eccu sò tacchi alti, calze e corset.

Crià una imàgine cù calze, tacchi alti è un corsetto, vi fate un pezzu pocu cumuni, perchè sti dettagli di u vestitori sò particularmente insidiosi. E senza scelta di u vestitu è ​​di a fascia, a tessitura di meditazione o tessili da quale hè un corsetatu hè struvatu, pudete attruviamente da trasfurmà da una seducedora attraientu attente à una vulgari persona chì passava à caccia per l'omi.

Regoli per u tracci un imarennu

Vulete mira in tacchi è in calze chjappi, sessualmente, ma in moderu? Ricurdàte e trè regule simplicii. Prima, e calze sò braccialetti, per quessa l'elasticu ùn deve mai vede fora da a fuglietta o u vestitu. Eppuru, se vi preparanu una sorpresa erotica per una persona estimata, pudere esse micca cunsideratu sta regula. Siconda, sceglite pacietie per chì a bandu elastica ùn aghjunghjese in a pelle, creendu unlibratoriu di fasgianu nantu à i so maghi, guessendu sottu a robba. Oghje, i diseggiani pruponi un anu unipochi in vestisce i calze, chì sò stati nantu à i so maghi cù una striscia di silicone, è micca bande di gomma. A terza regula riguarda a densità di calze. Ci hè più largu a fascia, u più densu di e so calze. Se ùn avete micca cunfurmatu cù questu regula, ùn serebbe soru chì i medie chì anu aghjunte visualmente uni pochi centimetri à i vostri pedi, à u cuntrariu, sò oculati. In quantu à l' altura di u pinnimentu, ùn sò micca limità. E cu calze puoi purtassi dui scarpi di barche, è un altu à u bughju bughjone.