I vestiti islamici

A cultura orientali è tuttu ciò chì hè associata cun l'ha statu sempri u più misteriu. Probabilmente, per quessa chì i vede di parechji articuli famosi sò vultatu. Malgradu à quarchi rigore extremu in u vestitu, a moda islamica esisti ancu, è a so diversità hè assai più larga di l'imaginate.

Ropa islàmica di e donne

U grandi meritu di a moda islamica hè chì si sviluppa regardless of the tendencies of fashion of Europe and America. Hè vede da sè stessu è, à u stessu tempu, hè autosufficienti.

Prima di tutti, deve esse nutati chì i vistimenti islamicu muderniu per i zitelli in nisun modu viola e tradizione di l'Islam. I musulmani prescritti chì e donne cercanu cercanu i so corpi di sguaiate l'ochji. In certi casi a riligione hè tantu stretta chì si permettenu aperta solu i tacchi è a faccia, ancu e mani sò deve esse chjusu.

Allora, un stuccatu strettu in forma di hijab o niqab pò esse rimpiazzate oghje cù un bufoi più mudernu. Una paleta di culore di colore hè ancu permessa, ma a ropa bàsica resta in un color restituitu.

Siccome chì parechji rappresentanti di u mondu musulmane sò furzatu per una ragione o un altru per vive è travaglià in granni cità, sò d'avè adattatu à u codice di vestiti cummerciale di l' imprese. Allora, in u palcuscenu di a moda, cuminciò à apprezzà un vestitu islamizzatu mudernu in forma di faldidi è pantechji trouser. Addiventà i tunici populari, chì sò troppu ghjuvati nantu à i pantaloni.

Dopu qualchì democratizazione di vestiti islamici, u so designu originale ferma u listessu. Una robba enormi di vestiti islamicu eleganti hè chì e mozambica musulmana pò esse liberamente libera è calmu in a società moderna. I ghjovani addiventanu ancu i denim di faldes in u paviu per creà una scusa cumidiva ogni ghjornu.

Inturivamente interessatu di i vestiti isulani di a donna sò tali famosi disinazioni com Gautier, Dolce & Gabbana, Christian Dior, Gucci.