U discharge biancu senza odore

A dispusizione da l'attitudine genitali hè spressa moltu per a donna. I rapprisentanti di u sessu di dèttu immedaneamente suspettate ch'elli anu infruenza o inflammazioni, è per quessa, andemu immediatamente per una cunsultazione cù u so ginunu.

Intantu, pochi femine sò chì a presenza di secrezii (o biancu) da a partitura genitali di una donna ùn ùn micca sempre indicà una malatìa. A fuga in a vagina di una donna sana hè un fenomenu fisiologicu. In ogni casu, hè bisognu di attentu à a so natura è u culore, postu chì qualchì pagamentu hè un sintomu di infezzione o inflamazioni di l'organi genitali femminili. Sè stati cuncerta cù una scumatura biancu senza l'olore, pò esse parechji razze, è ùn sò micca sempre patologichi.

Quandu hè a norma?

In i donne sani parevenu una vuccata trasparente trasparente trasparente senza smellone. U so numeru hè insignificante: ponu abbandunà in u mancu un spaziu micca più di 3-5 cm di diametru. U l'oliu pò esse assenti o sia più notevoli, pocu azidi. Questi i bianchi ùn anu micca arricchisce a mucosa di a genitale è a pelle. Tali secrezii naturali ùn sò micca di una natura infatiziosa, postu chì sò un pruduttu di a secreziunea di glàndali situati à u cervicu di l'utru. A funzione principalu di i bianchi bianchi hè a purificazione di u viaghju genitali (i mura di l'utru è a vagina stessu) da i patogeni è di e cimini epiteljali. Grazie à questu patogeni di assai infizzioni sò riditi naturali.

Intantu, a cunsistenza di i securizzioni nurmali varia ind'a, a fase di u ciclu menstruali. Cusì, per esempiu, ci sò una piccula quantitata di scaricamentu bluccatu dopu adupratu inutori (in a lavanderita ùn hè spessu un spaziu di 1-2 cm di diametru).

À u mità di u ciculu, a donna palesa un scrusciu vesu biancu senza ucu, chì partenu nantu à u mutandine di u focu à 5-6 cm di diametru. A leucorrhoea cum'è generalmente indica l'iniziu di l'ovulation, questa, a maturazione di l'ovu è a so progressione per i tubi falluti. À u stessu tempu, duranti 5-7 ghjorni, a donna hà una scumparsa senza un oliu, ricorda di a so cuerenza di u biancu d'ova. A natura mucosa di sti leucociti hè spiegatu da "aiutu" di u corpu à i pruvò l'annu in u passaghju à a città femminile riproduttiva.

In a terza fasa di u ciculu menstruali, una vittura bianca, cremosa è inutera prisenta in a donna - precursori d'arba. Sò moderamenti abbundanti è liquidi. A leucorremia hè ancu normale, è ùn deve esse disturbatu da un odore palpable o prucia.

Inoltre, e donne pò avè una dimostrazione chì si prisenta in certi situazioni, ma ancu ùn manca una patologia. Cusì, per esempiu, u lavurallu biancu senza l'olore doppu a sessualità hè nunda più chì un lubricante naturali alliberatu durante l'excitazione per facilitate u sdegnu di u penis masculino.

L'aumentu di l'argumeni bianchi senza u faciale pò esse assuciatu cù u trattamentu cù suppositori vaginali, pillettes, l'usu di contraceptivi, l'accentu, l'aclimatizazione.

In expectant moms during tuttu u gravidenza, u purtellu fluidu è abbundante hè u risultatu d'un crescenu in a cuncentrazione di l'hormone.

U discharge biancu senza odore: patologicu

I donne anu da esse preoccuvati da azione, accumpagnata da un odore sfavore, chì pruvucenu in u perineu o prucia, perchè simule simule sò una cunsulea di infezioni sessuale è genito-urinale. Cusì, per esempiu, u scogliu biancu senza scarsu o cù un odore acidu hè solitu cù candidiasi vaginal, o solu sulidu, cusì familiar à quasi ogni donna. Di solitu accumpagnata da questa libra bianca senza l'oliu di pruritus intense è reddening of the genitalia esterni.

Sì avete qualchissia parechji sintomi, avete bisognu di cuntattate cù un ginunu chì prescriva tomba di sputichi da a vagina o una cultura bacteriana.