1 di ghjugnu - U ghjornu di i zitelli

Ogni annu nantu à u mondu oghje una di e festioni più brillanti è più ghjusti hè celebratu - U Dia di a famiglia umana. Ufficialamenti, stu ghjornu turnò una festa in u 1949. U Cungressu di a Federazione Democràtica Internaziunale di e donne era l'iniziaturu è u corpu approvanu.

Comu chjaru annunziatu, a data ufficiale hè cunsiderata à u 1949. In ogni casu, in u 1942 in a Cunazione Internaziunale, a quistione chì tocca à a salute è a prusperità di a ghjenerazione più chjucu era risuscitatu è rigurosamente riguardu. A Secunna Guerra mumentu propina acquistò a festa di e festi annantu à parechji anni. Ma u 1 di ghjugnu di u 1950, u ghjornu di u zitellu era celebratu per a prima volta.

Celebrazione di u ghjornu di i zitelli

Organizzatori è l'amministrazioni lucali attentanu à arricchisce u ghjornu di i zitelli cù attivazione chì i zitelli palesanu a so imaginazione è u talentu, ghjucanu o simpaticamente osservanu interessanti attivitati. U prugramma per questu ghjornu cumpostu principalamenti di: numerosi concorsi, concerti, esibizzioni, insinatu, avvenimenti ben educatu, etc.

Ogni scola o istituzione preistògica prova di fà u so stessu pianu unicu per u ghjornu di i zitelli. Pò esse un rendimentu teatrali cù a participazione di i pupuli stessu, i so maestri è i famiglie, un petit concerti o una manifestazione.

U ghjornu di i zitelli in Ucraina

In u Ucrania, stu ghjornu diventenu un vacanze ufficiali solu u 30 di maiu 1998. A Cunvenzione à a prutezzione di i dritti di i zitelli, chì cuntene i regule fundamentali per a prutezzione di a ghjente generazione per u statu, i media, u guvernu è l'altre urganizazione, acquistate forza legali in u 1991. U marcu legatu in questa mena hà digià statu sviluppatu, ma micca cunvinte.

U ghjornu di u zitellu in Bielorussia hè marcatu da e numerosi azzioni civili è bencialitati destinati à atraisce l'attenzioni pubblicu à i prublemi di i ghjovani cuncitadini è à migliurà u so benessiri.