Ghjurnata di Petru è Fevronia - a storia di u vacanze

A storia di San Petru è Fevronia hè statu riflette in u calendariu ortodoxu è si celebra u 8 di lugliu cum'è vacanze, accade à a data di u ghjornu di Famiglia, Amore è Fidelitate. I santi chì anu ancu i nomi di David è Eufrasia è sò venerati in Russia per parechji seculi in quantu di patrona di a famiglia di a famiglia. Dopu Ivan Kupala , i vacanzi purtonu una tradizione di nàscita, senza teme di sirene - crede chì si nuttanu fora per dorme, è l'acqui sarva salute.

Storia di i vacanze

U ghjornu di a famiglia, d'amori è di fidelizazione hè duvuta à a cità di Murom. Prima, u desideriu di cunnetta u ghjornu di a cità cù a festa cristiana nasciva in u mesi di u 2001. L'amministrazione ùn solu ùn sopra l'idea, ma hà ancu fattu un tentativu di dà l'festa l'statu di l'All-russiu. Oghji anni passanu prima di l'annu 2008 fù dichjaratu u capu di statu l'annu di a famiglia, è l'església cristiana fici benedetta l'iniziativa di l'abitanti di Murom.

Una verita storia di amore è fideli di Petru è Fevronia

Nanta cità in u mondu pò esse presumitatu da parechji santi è Moore. Ma ancu in quellu sfondate, u ghjornu di Petru è Fevronia si trova cù una storia di u vacanze. A principiu di u 13u seculu, in u regnu di u prìncipi Peter, una serpente apparevuta in Murom, chì tira un chianciutu à i so abitanti di cità per sughiri cun ellu à cummattiri. U prìncipi Peter, tenendu a spada, ricevutu da l'Archangel Michael, accettò u sfida. In una battaglia battaglia, u male hè statu scunfittu, ma u prìncipe era ferutu da a spada pinzetta, è u so corpu era chjubitu da sore.

I rumuri chì circuleranu di e abilità mediciale di Fevronia arrivanu a Murom. U prìncipe hà vultatu per aiutà à una zitella di u paesi di Laskovo, averia accittatu in cambiu di una prumessa di a casuarla. Elia urdinau a Fevronia per aghje u corpu di u prìncipe cù i pezzi curati, cù l'eccezzioni di una ferita. A malatia passava, è u prìncipe vulia rumpia a so parolla, hà decisu di pagà l'oru è l'argentu. Ma rifieghjava di ripiglià i regali di Fevronia, u tornonu.

À u tempu, a malatia riturnò à u prìncipe, è hà vistu un sognu in u so sonnu. L'ànghjulu li ricurdò di a so atti, annantu à u fattu chì avia offisu Fevronia. U prinfètu hà cunfessu è si n'andò in u paese, induve a so donne pardona è guarita. U prìncipe spusò cù a matrimoniu, è anu sanatu in pace è l'armunia. Ma ùn anu micca accettatu à i boyars una donna campagnola simple, a dicisioni di spulcà. Fevronia partiu, è pigliò u prìncipi Petri cun ella, è mentri l'inturniatu in internecine, a malatia è a fami. Ùn sò micca sustiniendu i prugetti di boyardi è dumandatu à Petru per rinvià. Longu rignenu, crionu i zitelli è anni dopu Petru pigliò i voti monastichi è andò à u monasteru sottu u nome di Davìdiu. Fevronia hà pigliatu u monaccu sottu u nome di Efrosinya. Per accordu, morse in u stessu ghjornu è ora.