U Dia di Sangue Di Sangue

In i preoccupati di ogni ghjornu è affare, à quarchi hè difficiule d'esce da u penseru à u fattu chì ogni persona hè capaci di salvà a vita di l'altru. È per questu ùn hè micca necessariu avè una grande quantità di soldi, per andà in l'altru finale di u mondu o passanu un grande quantità di tempu. No, ùn hè micca. Hè abbastanza ghjustu vulentà di sparisce ciò chì tutti hà - sangue. In fattu, u donu hè un tipu di professione, u serviziu di l'amori è di a carità. Dopu tuttu, u scopu di aiutà è salvà a pratica di qualcunu pò palesa assai di un omu chì hè prontu per fà esse un omu per salvezza vera. Ralizendu a significazione di un tali attu, l'urganizzazione mundiale in u 2005 reseru di stabilisce un ghjornu di donu di sangue. Dopu questu, u 14 di ghjennaghju diventendu una data chì ricorda à u pianinu sanu chì u bonu continuà à guadagnà, è ogni malatie pò esse superatu.


Donatori in u mondu salvanu a vita

Oghje, in ogni paese, migliure di persone si trovanu in u prucessu chì a trasfusione di sangue hè a stampa più impurtante è summamente necessaria. Sfurtunatamente, stu cumpurtamentu di mantenimentu di u corpu ùn pò micca esse acquistatu in una farmazia o compru in qualsyo altri viaghjà, solu com'è donu. A Crosetta Roja Internazionale, a Cresia Roja, a Salute di Transfusione di Sangue Internaziunale è a Federazione Internaziunale di Organizzazioni di Donaturi Sangue iniziu a creazione di un ghjornu di donu di sangue. Ogni òrgani sò impegni in l'attuali da coordinatu à u mondu, cumprendi 193 paesi chì sò parti di l'ONU.

A Russia hè ancu un statu participante, ma a diversità di a maiò parte di l'Europa, induve u sangue ùn hè micca solu un'interesione, ma ancu cù piacè, sò trattati cun un pocu sensu di suspettu à sta prucedura. Allora, in u nostru paese, luntanu da ogni ghjornu chì sapi ciò chì ghjornu hè u donu, induve si in casu hè un desideriu di diventà unu di i salvezza di a viva umana, chì pò esse manghjatu davanti à u ghjornu di u partitu è ​​una serie di altre issues. In ogni casu, in comparsu cù l'annu passatu, l'ufficiu currente di donazione russa hè marcatu da una dinamica positiva à u crescita di u nùmeru di genti disposti à sparta u sangue.

Oghje, u livellu di donazione hè statu stabilitu è ​​hè esse implementatu in tutti i paisi novi sviluppati, chì suggerenu chì per ogni mila persone ci sò circa 40-60 donatori. Per a comparaison, in Danimarca, stu limite hè supranviatu duie volte è in ogni milla ci sò 100 donatori. Di sicuru, stu indicatore avà ancu esse cercatu da altri putenzi munniali. Un adultu chì hà donatu à un litru di sangue ùn senti senza malmetta o malfunzione in u corpu, postu chì tali quantità permissibili hè restituita prestu.

Donaturi di sangue di sangue

Mentri in Russia, a donazione di sangue ùn hè micca intrutu in una bona tradizione, ma e persone sempre prova d'utile. Inoltre, in u nostru paese sò i benefiziunali privati ​​per quelli chì sò pronti per cuntribuisce à una bona causa. Dunque, unu di tutti i complezzii di vantaghji pò esse identificati:

Per fà popularisà a donazione in Russia, cum'è in altri paesi di u mondu, hè ghjucatu u ghjornu di donatori, in u quale diverse organizatori participanu, è chì ùn sò più pertinenti à l'assistenza medica. À l'impresa, a dirigenza prumove a cidera di sangue entre i so cumpagni, i punti mobili sò stati in cità per tutti i ghjusti, è u desideriu cumuni nobili di salvà l'altra vita hà unitu tutti i riliggiosamenti micca indifferenti.