L'agliu - cultivazioni è cura

U cultivo di l'agliu, cum'è qualsiasi paisanu di u giardinu, hà i so sicreti è e funziunalità. Quì hè nantu à a pianta, cundizzioni è cura di l'agliu, è avemu da parlà.

Agliu - pianta, cultivazioni è cura

Ci hè duie manere di cultivà l'agliu - da e manni è da i denti. Facitemu qualificà dui.

U cultivo di l'agliu da i denti è cura per ellu

Per fà pianta l'agliu, deve sceglie u locu. I megliu sò a terra dopu à cultivà i cuciture, a col è legume, u più bruttu - dopu a patata è a cipolla. Puderete pianta l'agliu in u stessu locu solu dopu à 4 anni. Prima di cultivà, u mo toccu bisognu à esse preparatu - fertilizate. Questu hè fatta in questa, fate un fertilizante cumplessu, u compost misi è ripruvazioni sarà ghjustu. Allora preparate e lampadelle. Immediatamente passendu per elli è dopu avè scumputu danniculate, i diviti in denthi. Hè megliu per fà quessa prima di lassà. L'alli di pezza pò esse sottu u invierno - un mesi è un mezu prima di l'iniziu di friddu. Hè necessariu per i pianti corse l'arrabbiari, ma ùn dà micca gattivi. Hè cunsigliatu di una settimana prima di siverze per preparà leite, perchè a terra ha tempu per settle - in terra sana, i denti si passanu troppu prufunditu. A distanza dentru i denti è a prufundità di a pianta hè di 8-10 cm, a distanza trà i ciumi hè di 40-45 cm. Dopu a pianta, aghjustemu u paese cun turba o serru, perchè l'alli putere più bè. Ma se l'inguerni sò assai pruduttivi, pudete fà senza l'ultimi.

In primavera l'aghju hè stata pianta quandu l'umidità di u mondu hè abbastanza. A distanza annantu à i denti d'agliu hè di 8-10 centimetri, a prufundità di a pianta hè di 5 cm, è a distanza trà i ciumi hè 25-30 cm. Irrigazione di l'agliu hè necessariu da una volta a simana. U primu regu, cù l'alimentazione, deve esse fatta à a fini d'aprili o di primu maghju. A seconda alimentación hè fatta in u giugnu, è trè simani prima di cugliera di irrigazione è, per cunsultà, u vestitu supraniore duveranu esse interrugati. Quandu i flettenu nantu à l'agliu, alcuni di elli ponu esse stati à formar e semi, u restu deve esse eliminatu. E avete bisognu à fà questu, sguassà cù i rivolti, è ùn lascià micca fora - questu danni assai i pianti. E, sicuru, ùn deveremu micca scritte annantu à a scarpenza puntuale di e piante - erbi in camere cù l'agliu ùn deve esse micca.

Cultivazione di l'agliu da e sali (bulbochek)

Stu metudu hè menu cumuni, ma avete averà ricordu, perchè cun u cultivatu constantu di l'agliu di i denti, hà a pruprietà di cattivà è degenerazione. In questu casu, u so aghjurnamentu hè u duminiu di sere. Hè ricivutu à annunzià parte di sta aghjurnamentu - prima di tutti crescenu unghiecce di e pani, è di elli à tutti. Per piglià e cipolle aghjustate e prime piante, chì partemu i flèvuli. Quandu u inflorescenza di u ghjacciu, è i benzini saranu culurite, ponu esse riunificati è, siccati, guardati finu à u tempu di sementa. Soti l'agliu in u vaghjimu (settembre-uttobre) o prima primavera. A pulitica hè fatta quandu u mare amarente. Curingu è cultivazioni di l'agliu da e manni, ùn hè micca sfarente di e cundizioni di u granaghju di i denti.

Cultivo di l'agliu in casa

Uni pozzu riunione di cultivà l'agliu in casa, è micca solu per verdi, cum'è in casu di cipudioni, ma per ottene una cultura completa. In fattu, l'agliu in a casa ùn hè micca assai diffirenti di cultivà cù u celu apertu. Solu ricordati chì, se vulete cultivà un finìstimu megliu à sceglie varietà di primavera, altrimente e variità di l'alivi seranu megliu. A piantazioni hè fatta à una prufundità circa 4-5 cm. A più di boxes cù l'agliu sò stati in un postu luminoso. Se ogni cosa era fattu bè, dopu à un mesi dopu a piantà serà pussibule di trattà i primi greens.