Autunno u 2013

Cù u principiu di u vaghjimu, i tendenzi di a moda cambiammu. Disegnaturi crescenu di vede u mondu i so cullezzione cù stili novi, texturi è culori. Ùn importa micca solu vistimenti, ma ancu calzature. Veju ciò chì l'assaghjà di stile suggerenu à noi chì sta volta.

I tendenzi di a moda di u 2013

I tendenzi principali di i scarpi in u vaghjimu 2013 sò i seguenti:

A accorduzione cù questa tendenza à u 2013 oghje hè stata vedutamente dimustrata in i cullezzione di pittura Bandof Outsiders, Chanel, Nina Ricci, Prabal Gurung, Valentino, Alexander McQueen, Rag & Bone, Kenzo, Versace, John Galliano, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Emilio Pucci, Alberta Ferretti, Saint Laurent, Anthony Vaccarello è assai altri.

Per pudè rimpiazzà i pezzi di chianciulita, hè stata restituita è pratiche olii di vaghjimu in picca veloce. Hè bella per voi à travaglià, cammendu per a cità o ancu una data di notte. Miuccia Prada recommandé wearing a model per un novia. Idda dici chì hè a cose in u stilu masculinu chì facenu a zitella fascinante, interessante è sexy.

Inghjugattiva in ogni vestizione moda di vetrina in u 2013 è stati jackboots. Eranu assai populari in i 60 di l'ultimu seculu è sò oghji più pertinenti. Altìssimu, brillanti, nantu à un ghjuvellu oru u largu, scupranu l'essenza di un predatore in una donna. A impudenza, ludità è agressione simplice semplice atra i lochi.

Li culori di moda di i scarpi in u vaghjimu 2013 sò classifiche - biancu è biancu, è ancu brillanti, riotusu rosa, raspberry, blu, verde, aranciu è altri. A seconda opzione hè di furnisce i cosi strisciati.

Hè interessante per vede u ghjocu di cuntrastu. Per questu, certi disinfettori deprezzati nantu à i mudelli di stivaletti di uvitatu , stivali è scarpi un chessboard.

Scartite sò l'stili di media stivali cù scherma di scherma. Sò eleganti è corti. Puderà nantu à u punteddu, wedge o piattaforma. A preferenza devandate deve risultati è lacatu in u coiu.

Oghje determinate è eleganti lucali 2013 cù inserimenti per pilati o una decorazione di quelle materiale. Ma questi mudelli ponu esse mischjusti solu in u tempu secondu, chì a bughjura è a brisera pò sponda a so apetta.

Eghjone di moda di l'ochju 2013 devenu esse naturali. Questa hè una regula indisputabili è l'ecunumia hè ingannata quì. L'enfasi hè nantu à i materiali cum'è u pelle matte, nubuck (furmatu fino) è fur. Sempre stanu assai carichi è eleganti. Falsificati sò immediatamenti evidenti è malusamente inutilità.

I più beddi cullezzione

Impussibule di cullezioni di u calzate 2013 fu prisentatu da Tommy Hilfiger. Ci hè carattarizatu da i stile di jockey è suede stivali, bracciale è botta d'altri, un sole riffulatu è un cunclusu.

A nova coleta di calzature di u vaghjimu 2013 da Michael Kors hà diventatu ancu. In questu, disinfettori ani focatu annantu à i mudelli basi clàssici, è offre l'opcions per l'affari, a ghjurnata è a vita di u ghjornu. A cullizzioni hè designatu in u stilu di i 70.

Una novità di calzature in u vaghjimu di u 2013 si face esse effittiva di stivali è sneakers in una cuzzia scura da Elena Lachi, fatta di culore di baccardi di parechji culori.

L'azzurra, l'oliu, u rossu, l'esmeraldate è i purple suede di i scarpe, i scarpi è stivali pò esse vistu in a coletta di Tila March.

I mudelli stupidi cù un ghjocu leopardo è di culuri di crocodile foru presentati da u famusu Stuart Weitzman.

Fans di i tacchi alti è u stile di i 70 facenu attenti à i scarpi di Ralph Lauren.