Vincitori di Eurovision per anni

I risultati di u Festival d'Eurovision è sempre aspittendu à tremulu in tutte u mondu. Ùn hè micca solu un cuncorsu di canti, hè ancu un show grandiose, cum'è un simbulu di l'unità di tutti i paesi europei. Cusì ùn hè micca maravigghiusu chì a Eurovision hè sempre osservatu cun un cianu di rinforzu quasi da ogni persona in Europa è tutti i paesi viaghjanu per u so interprete, sperendu chì a vittoria serà datu per ellu quellu annu. Ma a fine, a vittoria si passa per una sola persona, è l'abitanti d'altri paesi ùn sò solu esse felice per u fattu chì un altru talentu trova u so ricunniscenza. Inoltre, cum'è dichdiaranu, hè impurtante micca tantu per vincenu cumu per participà. Ma però, avemu acquistatu da a lista di i premiati d'Eurovisione per anni, chì anu persu in u core di i milioni di persone.

Lista di i premiati di u canzoni Eurovision Song Contest

Cumu l'Eurovision Song Contest hè statu fattu dipoi u 1956, ùn hè micca abbastanza realistiu à richiamà ogni unu di i participanti è ancu ricordati di quelli chì vincenu a Eurovision. Ancu siddu qualchissia ricorda chì hè stata grazia à a vittoria in questa cuncorsu chì a cumpagnia ABBA è a cantante Celine Dion diventonu. Ma cum'è avemu digià in u tribunale di u XXI seculu, fate d'accede tutte e vittori in Eurovision per l'ultimi quattordeci anni.

2000 - Fratelli Olsen. Danese pop rock duo, cumpostu da dui òmini Olsen - Jurgen è Niels. Dopu, durante u cuncorsu, dedicatu à u 50 anniversariu di u cuncorsu, a so canzone, cù quale duo hà realizatu in u 2000, hà fattu u sestu postu in a lista di i più boni canti mai realizatu nantu à u palcuscenicu d'Eurovisione. Dunque hà qualcosa di fierru di orgogliu.

2001 - Tanel Padar, Dave Benton è 2XL. Estoniano di cantanti cun un gruppu hip-hop in back-vocals (2XL). Tanel è Dave aghjunghjenu a prima vittoria di u so paese in u Festival d'Eurovisione. Inoltre, dopu avè premiatu u concellu di Tanel, Padu divintò unu di i cantori più famusi di roccia in Estonia.

2002 - Marie N. U cantatore letona d 'urigine russa Maria Naumova hè stata prima vittoria di a canzone d'Eurovisione chì a canzone ùn era micca publicata fora di u paese. In u 2003 Maria hè stata a canzunedda di u canzoni di l 'Eurovisionu in Riga.

2003 - Sertab Ehrener. U verbatente d'Eurovision Sertab Erener hè unu di i canzuni pop canzoni più successi è famusi. U so canzone hà adupratu u novu postu in lista di i canzoni di l'Eurovision, chì fù compilatu durante u 50 anniversariu di u cuncorsu.

2004 - Ruslana. A rapprisintazioni di u cantante ucrainu in u 2004 facia una sensazione vera à a cuncorsa per u so presentatori incendiariu. In u stessu annu, per a vittoria in Eurovision, Ruslana hè stata premiata u tìtulu di People's Artist of Ukraine.

2005 - Elena Paparizu. Cantante grechi. In 2001 hà digià participatu in u cuncorsu, ma dopu hà cantatu in a band "Anticu" è piglià stu gruppu in u terzu postu. È in u 2005 Elena hà realizatu u so numeru solu è eventualmenti ottinianu a vittoria desitati.

2006 hè Lordi. A sta banda finchera durava scandalizatu à tutti cù u so aspettu insegnante. I membri di u bandu sempre in i vestiti è i muntagni in mascarati, chì sò aspetti realistichi. U so repertoriu hè una canzona ironica nantu à ogni furore di horrurte.

2007 - Maria Sherifovich. Cantante sèrvicu, chì hè stata vittatu a canzone d'Eurovisione cù a canzone "Prigaria" realizatu in lingua serba sèrbia, a diversione di a cumpetizione inglesa più familiar.

2008 - Dima Bilan. Questu annu, a furtuna è u surrisu à u cantante pop pop rumanis Dima Bilan. Hè u primu è finu à l'unica vittoria di Russia in Eurovision, ma chì era un brillanti chì era!

2009 - Alexander Rybak. Un cantatore è u violinista di urìggini bielurusa, chì rapprisenta a Norvegia in u cuncorsu. Stu vincitore di u Canzoni Eurovisionu hà puntuatu un nùmmuru recordu di punti in a storia.

2010 - Lena Mayer-Landrut. U cantatore tedesca participò in Eurovision duie volte: in u 2010, dopu avè a vitoria in 2011, perdizendu à un altru paese.

L'annu 2011 hè Ell & Nikki. U duotu di l'azzurri, chì include Eldar Gasymov è Nigar Jamal.

L'annu 2012 hè Laurin. Un cantatore suciale propriu sicilianu, chì hà e razzi maroccu-Berbone. A zitella venceru u Canazei d'Eurovisione cun un maritu grandi grande, allughjò à i participanti di Russia.

2013 - Emmili de Forest. U cantante Danese, chì si vensi in Eurovision in 2013, avia un gustu di cantu da a zitella, è per quessa a so vittoria ùn hè micca surprisante. Inoltre, ancu à u principiu di a cuncorsu, hà digià stata vera.

2014 - Conchita Wurst . U vincitore di l'Eurovisionu questu annu d'Austria, Conchita Wurst hà fattu un veru shock per assai persone. Nimu ùn deve avè vedutu un cantatore barbatu à u cuncorsu, è nimu hà avutu predica a vittoria per ella. U veru nomu di Conchita hè Thomas Neuwirth. E, anche u malzu publicu, ùn ponu esse denegati chì l'imaghjini di una donna cù una barba era veramente inusual, è a voce di Thomas hè assai forte è interessante.

Allora ci hà capitu chì vinistevanu Eurovision da u principiu di u XX sèculu. Avà ferma d'aspittà chì u paese vi vene a vitòria in u 2015.