Secrets of Beauty Sophia Loren

Sta donna hè sempre ghjovana è à u listessu tempu ùn mai testa di a so età. Certamente pò insegni quasi tutti di noi chì fà per esse eleganti è inimitable ancu in una lavagna di cucina.

L'estrema ùn amene micca tuttu ciò chì hà sappiutu esse inimitatu da tanti anni. A cosa più surprisa hè chì i so sicreti di bellezza sò semprici è ovvi chì ghjè un pocu vargogori. Eppuru, quantu stu simplicità è a prima vista, cosi evidenti sò micca avvistu à a cume di ogni unu di noi?

Maistru di Sophia Loren

Ms Lauren hà dettu chì in l'adulescente, quandu i sicreti di u maquillaje veni accuminciatu à interessà una donna, vogliu pruvà cum'è possu, è cercate a mo ima. À l'età, hè abbastanza suficiente per appricà una crema di faccia è arghjintinu i labbra un pocu, avemu addiventatu più conservadori.

In faccia, hè necessariu di mette à una basa sottu à cumpunimentu. À l'età, vogliu appiicà più ch'è necessariu. Ma a natura hè più intelligente ca tutti noi, troppu rimedii toniali ùn sultinuà solu per a vostra età. Allora u quantità di crema hè ridutta.

Per elettu u culore crema, Madame Lauren recommands using a small test: applicate a little cream on the cheek and blend. Applijacciate una crema in u spinu da a manu ùn hè micca sensu, perchè u culore è struttura di a pelle in questu locu hè significativamente distinta da a pelle di a faccia. Per copercia tutte a rosturnata cun una crema, ùn hè micca sensu, hè abbastanza da mette in un pezzu tonale nantu à l'arburatura, u mandibule è hè un pocu nantu à una zona di una frunti. U pocu secrezza di a biddizza di Sophia Loren: per a maturazione o a pelle facial seca, u matting pò esse troppu secu, per questu, cumprà da un tonu scuru, ma misura cun una crema faciale. Sempre appicie maquillaje nantu à u crescenu di capelli in a fàccia.

Quandu Sophia Loren hè in casa cù a so famiglia, ùn aduprassi micca aduprà appiccicate, dà a peddi un pocu di restu.

Sophia Loren

A vita di una donna oghje hè cusì versatile è ricca chì era veramente difficiule di cumprà e cose. Mai spentu assai soldi nantu à a ropa chì voi usterete parechji volte annu o un mesi. Questa hè una compra completamente innecessaria. Hè megliu cumprà parechji accessori chì ponu cumplementari l'armata principale. Quì hè u sicretu di a bellezza Sophia Loren: ùn tocca à sente i cunsiglii di u vendeur in a tenda. A so idea di l'stile pò micca cuncludiate cun u vostru, nimu face darete una guarantiscia chì u vende ùn simu micca vende micca i bè mercurie. Ancu s'è vo site una donna di casa, nisunu eserciteghja per vede una robba sucia o jeans suldati in casa. Per u vostru sceltu, duvete esse sempre in cima, quandu u vostru "travagliu di travagliu" principe hè una casa, cumprà cusì. Cumprate una robba eleganti o un vestitu bonu casanu è stà accunsente. Sophia Loren argumenta chì l'stile di una donna prima di tutte sia a so rifughju, devia esse cum Comodoro. L'attrenda hè stata obligata di sempre vistutu bella è fà cumerci in i studienti eminenti. Ma ancu e cose compru in una buttiglia caru ùn sò micca sempre usatu. Ci hè parechji volte chì un vestitu bonu hè cumpritatu da u muvimentu, chì significheghja ùn hè micca cusì cunvostatu. Quandu Sophia Loren hà compru u vestitu di un famosu disegnatore. Sicondu l'altri, era assai andendu, ma, à u stessu tempu, impedisce u muvimentu. Allora in i fili di i caratteri mai avessi.

Pezzo di Sophia Loren

Un bon hairstyle hè un travagliu dilicatu è longu per ogni donna. Ùn ci tanti donne pò presumighi di i capelli boni è boni per a natura. Ogni vota chì decide di cambià a vostra imagina, ghjucanu a lotterie. Ma senza questu ùn puderete micca truvà appena u stessu, ideale per voi capelli. A più impurtanti - u stilu di capelli ùn deve esse cusì è cum'è. Sceglite l'imàgine chì dà garantita è venerà. Mai spentu ricerche a moda - ùn puderà aghjunghje cun ella. Quandu truvate u to capelli, ùn vulete micca sperientà cusì dispresamente.