Vera Brezhneva - photosession Maxim

Vera Brezhnev hè un mudellu di bellezza è feminità. Hè crescente in tuttu: in u muvimentu, u cumpurtamentu, u cantu o parlante solu. A so bellezza naturale permette a vede attrattiva ancu senza makeup. Hà una sexualità straordinaria è u charisma, chì hè assai attrattiva per l'omi.

I prudutti di foto diretta

U corpu statutu, curve gracciosa, occhi bassa, capelli chicchi. Hè una bellezza hè simplicemente creata per e cose di magazines. Ùn avete missu l'uppurtunità di pubblicà a so photo in e so pagine è l'edizione massiunmente masculina di Maxim.

Per a prima volta, ritratti di Vera Brezhneva in a rivista Maxim anche in u 2006. Ma allura i lettori sò stati prisentati cun qualchi fotografia boring e restrained. I metti più piquanti hè publicatu solu in u 2008. A tappa di u duminiu sittimanali hè stata appruvata completamente naked, attaccata cun una cinta di regalo di Brezhnev. Hè una veru sorpresa per l'omi.

Vera Brezhnev starred per a rivista Maxim chì parechji volte più. In u marzu di u 2010, volta in a tappa in u stilu nude. I so praticali intimi sò stati coperti cù fiori è fogli. Aghjunghje cù ella in i ritratti eranu l'heroini di a film "Amore in a cità" Svetlana Khodchenkova è Nastya Zadorozhnaya. Questa sessione di foto era abbastanza risicata per u cantante, perchè vulia assicurà u so maritu criu. Fatina amata ùn hè micca piace l'esposizione publica di a so mòglia.

Vera Brezhnev per Maxim 2013

U populari cantastru prova ancu à tutti chì hè incredibile sexy. E so ritratti in u swimsuit biancu da a piscina èranu assai efficace. E quale si crede ch'ella hè a mamma di dui zitelli! U so corpu hè in grandu forma.

Vera Brezhnev hè cuntentu cù e so ritmi in a rivista Maxim. Questa hè a so scopu è ella hè orgogliu di ellu. U principale prublema chì u cantanti cunzidira l'amore è u ricunniscenza di l'amatori. Sì hè quì hè tuttu.