Zoe Berber - photosession in "Maxim"

Zoya attraversu Zoya Berbera diventò dopu avè fattu a so rolu di Lera Oborina, a donna amata, è da a mòglia di u caratteru principale in a serie di ghjuvelli "Caramelle real", difisu nantu à unu di i canali di TV. L'attestazione attiva è u talentu attore ùn puderanu passà in casu nicu. Oghji pudete vede parechji risichi di risichi Zoe Berbère, ma ùn site micca truvate ritratti diretti. E tutta chì Zoe hà un principiu - per ùn esse nudu in u quadru.

Dream of men

Ogni annu, nantu à u situ di a rivista populari di i maghi "Maxim", un ghjuryu cuncettatu, di quale ci hè centeci masculi di diversi professioni è categorie d'età, hè sceltu da e top 100 ragazze chì sò cunsiderati i più sedentesi in Russia. Zoya Berber nantu à sta lista apparisa annu, è in 2011, l'omi anu datu ancu u quintu postu. Allora l'attrista cede a vittoria solu à Alina Artz, Maria Kozhevnikova, Victoria Bonet è Vera Brezhneva. U persunale di a rivista Maxim hà ricumandatu à e Zoe Berber chì a sughjura di foto in u glossu è a foto nantu à a so tela hè una pruposta sensible, ma l'attrice ùn hà micca cunsideratu.

In una di e so entrevista, Zoe Berber enfatizava chì ùn hè micca pronta à mostrarà u corpu sciu à u visor. Opere about filming twin-six-six-year-old actress ma rive, ancu s'ellu fugliate cun regitazioni enviable. Fans Zoe Berber ùn perderanu micca speranza chì un ghjornu una zitella piaccionerà a so cattiva photo shoot in a rivista "Maxim", perchè e chjude chì "lumi" nantu à e so pagine sò prestu offerte favurevuli chì prumove in a scala di carriera.

E in anticipazione di questu avvenimentu, avemu l'opportunità di godiri a bellezza di a ghjovana attrista à vede a foto di u Zone Berber à u spusatu.