Sapori neri africani

Per parechji seculi, l'Africani anu stati cun sapori privati ​​per trattà e malatie di a pelle. Oghje, sta storia hè utilizata da parechje persone in u mondu. Hè un culore negru è un aroma piacevule, è e so propries affettanu bisognu à a prublema di a pelle. Sapori neri africani pò curar malatii cum'è psoriasis è eczema.

Chì ghjè sapone di u biancu, è cumu si preparatu?

Originamenti, stu savore appare in Ghana, in Africa. L'Africani attivamente usatu per lavà tuttu u corpu. Ancu avanti cuminciaru à nutà l'effettu bonu di u soapu nantu à a pelle. Avà stu pruduttu hè attivamente utilizatu à a cura di u corpu, u trattamentu di e malatie di a pelle.

Sapori ùn pò esse solu nìvuru, ma teni tonalità più chjare: beige marrone è beige. Tuttu ciò dipende di i so cumpunenti, è per quessa, nantu à e proprietà speziale.

U megliu in i so qualità hè a savu fabricata in l'Africa occidentale. Hè propiu naturali. U prucessu di coccia tradiziunali t'hà parechji volti:

  1. Ci hè un cincu di e rilevu, buccia di banana, baccelli di cacao è e rami di palme.
  2. A carna hè mischju cù l'acqua.
  3. Aghjunghjia à u mischju resultante di u pezzu di palma è di coccu, ancu di a cortezza di u casgiu di u casti (karite).
  4. U savonu hè bagnatu, è prumessi bè, in tuttu u ghjornu.
  5. Allora li lasciate. A maiò spessu, u sapun hè prestu per u ghjocu in dui simani, è à volte in un mesi. Dopu tuttu, vi pò guadagnà i so pruprietà utili è maturu.
  6. Dopu questu, i barati sò furmati da a mistura è vindutu.

Se u pruduttu ùn hà micca l'olii essenziali in a so cumpusizioni, u so pudore hè assai simili à l'aromu di u sapone di robba. Puderanu perfumi è ùn si stende micca a pelle à tuttu. Per via di a dulcezza di tali sapmu avissi averatu in un locu secu, altri fughja veloce.

Sapè nettu africanu - cumpusizioni

A data, ci sò parechji tipi di savonu. I so cumpunenti sò ligeramenti mudificati. In ogni casu, cum'è in a versione tradiziunale, a basa mantene a frasca è a mantra di shea. Cusì, per esempiu, sapori neri africani Nubian Heritage cuntene:

I cumpunenti di u sapuri Black African Dudu Osun sò:

U pruduttu hè naturali è ùn hà micca un'ecetimentu aggressivu nantu à a pelle. Hè attivamente usata in u trattamentu di e diverse malatie di a pelle, ancu in a cosmetologia.

Propizziu utile

Giudelli artighjanali artighjanali sò attivamente usati in cura di a faccia è adattati per tutti i tipi di pelle. E li grasi chì componinu u soap attivate a produzzione di collagen. Questu significa chì a regenerazione di tissuti hè più veloce è efficiente. Grazie à a so Propizziu, crea una barriera naturale chì pruteghja perfetta à a pelle da a radiavi ultravioletta, chì rallentisce u prucessu di photoeggiamentu di a pelle.

Cù l'usu regula di sapuniu nìuru per a faccia, i surdati sò allisati significativamente, i scorci è l'acne sò osservati. A pelle hè diventata elàstica, tensa è viddevita, mentre chì a secca - hè umanu, è a fatty - normaliza.

Questu rimedellu hè efficace in u pattu di i piggioni , i acne è a psoriasis. A causa di i so pruprietivi antisetti, hè indispensabile per i zitelli di paese è di l'affare di a pelle. Hè attivamente utilizatu hè saponu di u capeddu nìuru. Quandu sparisce a caspa, testa è inflamazioni di u scalp. U pruduttu ùn hà micca cuntruntizazioni, è ùn pruduceranu micca di l'abituazione.