Tile Provence

Pruvenza hè un stile chì pigghia u nomu in nomi di a pruvincia di Francia. Eccu una natura pocu insolita è interessante: una gran nùmeru di fiurini, un clima abbastanti propiu, senza luci brillanti. Tutti issi mutivi sò incodizzati in e cullezzione di pruvà tile, pruduciutu da parechji prudutori.

Muru è piani in l'stile di Pruvenza

Studi distinti di questu stile in u disignu di tile per pareti è pianu hè l'utilizazione di culori mudi è silenziate. Ancu l'occhi marroni scuru quì pare di esse dilucchiate cù pittura bianca è s'assumiglia à u territoriu fertili di sta regione di Francia. U culori più chjaru di e so tile sò: viole è lilli, oliu, licurosu verde, limu-amarillente blanqueatu, rosa. E, sicuru, biancu, in tutta a diversità di i so toni è i toniti. U second caracteristicu caratteristiche di a razza di Pruvenza hè u usu di mudelli fiurali. Lavori bouquets can be blossomed in tile in u cantu più inzignatu. Finalmente, tali casu sò spessu appiicatu un sviluppu cunvexu intricatu, chì spessu hè decoratu cù pintura brillantine.

Tile Provence in l'internu

Tile in l'stile di Pruvenza per a cucina ùn sò generalmente un fondo biancu cù parechji studi e ornamenti appricatu. Sta raioa hè una forma quadru classica. U tile nantu à u mandile in u stilu di Pruvenna si ferma bè cù l'altru mobili in u stessu stilu: armari di lignu inciso, dipinciutu cù culori chjardi, è di mette tondi copre coperto cù mantelli bianchi.

Tile in l'stile di Pruvenza per u bagnu hè megliu per elettu una spezia, cumposta cù vernice, chì pruteghja à fiducia u patru o patronu di l'effetti di l'acqua. Dopucimu tuttu, parechji di l'ornamenti per e so tessili sò sempre prudutte è scritte manualmente.