Moda in vestiti da chiffon

I mudelli di vestiti fatti di chiffon sò diffirenti in a so varietà, cum'è un pesu ligeru assai populari per l'estiu. Sposta da i stili è i culori, pudete creà e seguenti imagines usando vestiti chiffon:

  1. Romantica. U tissutu lustru permette di creà volumes ruches, chì sò parti di una figura romantica.
  2. Elegante. Chiffon - tessuto liso, moderatu assai pesu, da quale ellu forme assemblei eleganti. U so arrangiatu à a cima di u vestitu è ​​in cumbinazioni cù una falda longa curretta, creà una struttura rigulari è, à a stessa cosa, stampa feminina.
  3. Glamorous. Uniforme chiffon armonizeghja perfettamenti cù u purpurinu, chì quasi sempri distingui u stil glamoru. Inoltre, grazia à e caratteristiche fisichi di u tela, perfezione perfeziunate e forme cù una fala di a lunga maiò.
  4. L'imaghjini di una misteriosa donna. U ghjocu multiculturale è di tuttone in u mudellu di vestitori permette di creà una figura misteriosa. Oghje, a tendenza di a moda principale hè una cumminazzioni di u tela densu è traslutru chiffon, chì crea l'imprissione di l'enigma.

Chiffon vestiti di moda

Oghji i mudelli di vestiti chiffon sò distinti da una fascia: pò esse u formatti maxi è esse un mini frontiere è un maxi back. Disegnaturi in sta staghjone culpite u maximalismu, per questu ùn hè maravigghatu chì parechji mudelli chiffon sò tantu longu chì quandu u passageru avianu bisognu di un ascultu. Stu stili unipo cumplessa a punta di u vestitu, ma ùn pare cusì sienissima.

A suluzione di u culore 2013

  1. Vestitori chiffon rosso - una versione luminosa, chì pò esse supplimentata da parechji culori. Per un occasione solenni, u vestitu pò esse monophonic.
  2. Vestitori chiffon negra - classic eterna, chì hè rilevanti per ogni occasione. Stu vestitu hè strumentu misteriosu è adattatu per una figura dramàtica.
  3. Chiffon vestito di lunettes hè una opzione romantica per caminari. Oghje, verde è blu sò i più chicchi più impurtanti.
  4. U so ghjustu biancu hè sempre pertinenti, ma oghje appena cose da i so pusizzioni à i culori più ligne è cuscienti. Questa opzione hè adattata per vestiti cunicci.
  5. U vistitu chiffon di Leopardi hè indispensabile per u mantellu un stile glamoroso. Una chjuche semitransparente ùn permettenu micca a stampata leopardo innecessàbbilmente luminosa, è pò esse cunsideratu un minus è in più di un vestitu. U leopardo, cum'è sempre, si cene perfetta à u neru, cusì u forcu vole esse solu questu colore.
  6. Un vistitu chiffon di verde , soprattuttu s'ellu hè cumminatu cù una stampa fiurali gialla o amarela o blu (o fruttu, cum'è in a nova coleta di Kira Plastinina) hè un successu di a stagione. Stu culore hè più adattatu per i ragazzi bianchi è cuntrasti perfezziona cù u cicculata tan.

Longitudine di chiffon dress 2013

Avà chì a tendenza più magica è maxi - stu vestu pò esse margarita è necessariu cumpiace i calcutti di i scarpi.

Tuttavia, una alternativa hè pussibile - una fasa di distanzi diffirenti.

Moda vestita con chiffon skirt 2013

Oghje, cumu a parti suprana di u vestitu ùn hè micca in principiu: pò esse un corsetu cù spianati nudi, cù senza manichi, in straps o buttoni.

A attenzione particulari hè centrale in a skirt, chì devi avè un corpu recicchatu, o ligare fucili. Incisioni alti sò ancu benvenuti, quant'è a so assenza. U decoru hè limitatu à cinture è stampa.

Cumpagnia di vestiti chiffon

L'attitudini di moda di ogghjenu pocu solu una parte petite di l'eleganti pussibuli di vestiti chiffon, ma i seguenti mudelli chì ùn falanu micca in a lista di e donne di a moda:

  1. Un vestutu cù mangiò chiffon hè una idee grandi per un eventuatu induve hè indecente per esse cumpari bisognu. Cuffs, com'è regula, sò fatti di tela densu, è una manica di chiffon, chì vi permette di dimustrà l'eleganza di e mani è, à u listessu tempu, observe un tonu di decenza.
  2. Un vestitu cù una gasa hè una altra variante interessanti: se a fuglietta hè fatta di tela densu, è a parte suprema di u vestitu hè di chiffon trasluzcenti, invece l'equipazione ùn avarà micca micca cumparite integrale, ma cum'è una brusa è falda sarti.