Vacanze Holi

L'India detti u mondu, forsi, a festa più splendida in u mondu, chì si chjamava Holi. A festa hè celebrata annantu à u ghjornu di luna, chì falate di ferraghju à marzu, è secondu u calendariu indianu per u mesu di Phalnun o Pornmashi. I datali ùn sò micca rimbursati è spessu cambiendu. A festa indiana di Holi hè dedicata à a venuta da a primavera, cumprata da a luz di u sole è a natura fiore. In u festivale di primavera ci sò elementi di primi orgies dettu di diventà e forze di fertilità, cumu è similani à i vacanze di i paisani.

Storia di Holi

L'emergenza di e vacanze fù precedente da parechji leggendi, chì per centosi anni passanu da generazioni à generazioni.

  1. A ligenda di Holik. U nomu era u nomu di Holika, a surella di u fiancìbule King Hiranyakasipu, chì avia autorità nantu à tutte e persone chì u venerò. Tuttavia, i charms ùn travaglia micca per u so figliolu Prohlad, chì era un aderente di u Diu supreme Vishnu. Hiranyakasipu hà urdinatu à a so sughjura per u so figliolu. Dotazione di talentu per passà per u focu, Holika hà pigliatu u zitellu è intrì in u focu cun ellu. Prokhlad principia à pricà à Vishnu è fughjì da u focu, ma Holika hà mortu, perchè ella perde a so forza per u fattu chì ella intrinu in u focu solu solu. In memoria di questu, l'effigy de Holiki hè cuminciatu è e festi generali sò disposti.
  2. A ligenda di Kamadev. Ci hè una tradizione chì un ghjornu u Signore Indianu Shiva hà ingeratu da l'amore di Diu di Kamadev per tentativu di sballà da a meditazioni. Angriu Shiva incinerò cù u so terzu ochju, dopu chì Kama hà diventatu incorporeale. In ogni casu, e donne dumandonu à l'alla putente Shiva per rinvià u Corpu di Amore à u Diu, è Shiva hà fattu questu, ma solu per trè mesi. Quandu Kamadeva pigghia un corpu, tuttu u principiu di splendore, è a persone si cuntentanu cù a festa maiori di l'amore. In i ghjorni di Holi, assai persone portanu à Kame un sacrifìziu - mango fiori è parechji frutti.
  3. A storia di Radha e Krishna. Sta storia hè ancu l'occasioni per a festa Holi. U ghjovanu Krishna cariu in amore cù a ragazza rughjonu Radha. In ogni casu, ci era una diferenza fundamentali trà elli: Krishna era assai diffirenti di i pòpulu mortali è a zitella era teme da ellu. Allora a so mamma Yasoda propostò di culuranza di a so fàccia in u polu culuritu, dopu a quale ellu interessa à a zitella. Cusì accadò, è a tradizione di esse blottu cù paglii culurati si allora à e persone.

Cumu celebrà i culori di i culori Holi?

A preparazione principia da pochi settimani prima di a festa indiana. I ghjovani i trasluzione i vecchii lucali, caccia per i materii combustibles per un focu . E persone cercanu l'ingannimentu per avè a materia, o ancu i robba - hè cunsideratu un valore especial. Cù l'iniziu di a sera, l'incendici sò sbucciati è u scarabeci di l'Holly malvucatu hè urdinatu. Hè cresce chì u focu aiuta à sparà u spiritu fredu è u malu chì stavenu dopu l'invierno. Festa Massi apparenza i presentatori di celebriti lucali.

In u ghjornu di u festa, i hindusi ballanu ballioni speciale, chì simbulizianu l'avanzii di Krishna cù una ghjovana nova. L'omi ghjovani intrecciate i zitelli, attraendu qualcosa à l'attinzioni, e purtavanu cù acqua tintatu. I picciotti sò offense, è i picciotti li dumandanu u pirdunu cun un gestu caracteristicu: pigghianu i lupu di i so ochji. Cumu simile di u pirdunu, ponenu ghjovani cù acqua o sò reificati cun un pappu colore. Tradizziunamenti per u pultu utilizatu politiate di pezzi medici di eterna (bilava, ellu, chalde, kukum è altri). A più dipinta nantu à u corpu è u vestitu di una persona, più furtuna hà da vene.

A festa di a primavera Holi cuntinua à una visita à l'altri è avè un beviziu nazionale speciale di bhanga. A basa di a vanda hè prudutti di latti è zucchero è cannabis. Ci sò assai varietà di bhanga: basatu nantu à u iogurtu, u latte, spices, amanduli è altri additivi.