Trasfigurazione di u Signore - a storia di a festa

A Cresia Ortodoxa celebra a Trasfigurazione di u Signore annantu annantu à u 19 d' Agostu. In questu ghjornu, sicondu l'Scritture, Ghjesù Cristu si prisintò davanti à i so discìpuli in una lumine radia, un show per mustrà a divizia gloria divina chì aspira à tutti dopu a fine di u patimentu terrali.

Storia di a Trasfigurazione di Nostru Signore

Dui vie prufeti, elettu è Mosè, deppeisinu a voce da un nuvellu in a cunversazione cù u Maestru, chì li disse ancu chì u Figliolu di Diu era davanti à elli, è chì ellu pudia esse esse listatu. Dopu à quessa, a faccia di Cristu Cristu trasiatatu più ghjustu da u sole, è a vistita diventava biancu com'è u lume.

Per questu u Signore divinni à e persone a divinità di Ghjesù, a so preparazione di salvezza è u pienu di a cruci. A Trasfigurazione era in qualcuna misura l'annuncia previa di a Resurrección salvífica di Cristu è a salvezza di u mondu da i peccati.

A Trasfigurazione chjaramente si mostra a deificazione di a razza umana per mezu di l'incarnazione umana di u Figliolu di Diu. Questu hè chì Ghjesù, chì passava tutta a strada di nascita in natura umana à a morte fisica, espritu per i so suffrimenti cù u peccatu d'Adamanu, chì custruisce ogni omu nà cari. Per via di a vita terre, a morte è a risurrezzione di u Figliolu di Diu, tutti l'omi ani ricivutu a seconda chance per l'espaldi di i peccati è u paradisu da a morte.

A Trasfigurazione hà amparatu tutti i seguitori di Ghjesù Cristu chì una vita ghjustu è virtuosa hà da fà una persona digna di a Divina gloria.

Tradizzioni è storia di a festa Trasfigurazione di Nostru Signore

A Chiesa annunzamente celebre u ghjornu in i grandi 12 fieri ortodoxi. È in i ghjorni chì u ghjornu hè più cunnisciutu com'è u Sicunna Salvadore o u Salvadore di l' Apple . In questu vacanze, sicondu a tradizione, ghjè abitudine per cupre a vindetta di u novu annu in i chjese - i pumati, pira, prugna.

Sicondu a legenda, i pumati di un novu cultu pò esse manghjatu solu dopu l'argumintazione, perchè e persone ghjustu à sta voce forte. Ancu per i apicultori di vacanze si preparanu, ruscelli illuminati è meli. Dopu à quessa, andonu, sicondu l'antica tradizioni, trattà i so vicini cù u melu, tutti i palsi è i praticati è l'orfani.