Ben Affleck ùn sarà più Batman

Ricerritta, Ben Affleck hà dettu chì ùn deve più di toccu à Batman è pensa seriu di rinunzià u rolu di culte in u prublemu vicinu di Gotham. L'attore hà dette annantu à i so riflessioni à i ghjurnalisti di i Stati Uniti Avemu in una di l'ultimi cun entrevista:

"Hè impussibile di sempre esse Batman, inoltore un momentu è vi cuntu chì hè urdinatu di abbandunà. È vogliu fà questu cum'è dignificatu è rispettuosu quantu pussibuli in cungozione à stu prugettu ".

Play o micca ghjucà

Invece, sta fendu cuntraddizzioni contru à e recenti revelazioni recenti di l'attore à u so rolu in a vita di u caratteru star, in quale ellu admessu chì u Batman hà da esse unu di i meglius erume di cume comè è ghjucanu à ghjucà à a nova film di Matt Reeves.

Quandu l'estiu, Casey Affleck hà dettu chì u so fratellu hè improbabile di participà à u filmaru di una nova pelle nantu à u superherone, ma pocu dopu l'attori di l'attorii anu denegatu l'infurmazioni, cite a mancanza di cunniscenza di Affleck in a materia.

Chjassi di u fattu chì Ben Affleck ùn tocca à Batman, apparse dopu à u rifiutu di l'attuali di diretti u film, è a pussibilità perchè hè chjaru è u fattu chì u gruppu di novu direttore ùn anu micca accettatu l'emissione di Affleck in un novu scopu preparatu da ellu stessu.

Leghje ancu

Inoltre, una di e pussibuli cosi sò i prublemi persunanti di l'attore puliticanti cù a dependenza di l'alkohol.