L'entrevista sinceri di Frank Emilia Clark per Harper's Bazaar nantu à una carriera è scena nudi in a serie "Games of Thrones"

Emilia Clarke hè una di quelli attrali chì a versatibilità cù ogni filmu è serie in a filmu di a serie "I Games of Thrones" palesa cù un vigoru rinnuvatu. Chì avemu avemu micca cunnisciutu à a charming girl cù l'italianu è, cum'è fù cunnisciutu da l'intirmedia, razzii indiani? In u novu issueu di a rivista americana Harper's Bazaar, hà avutu i so pinsamenti nantu à u primu amori, di carriera è di attitudini à scènesi nudu in a serie "Games of Thrones".

Emilia Clark nantu à a tappa di u Bazar di Harper

Per riflettinu a rivista, u fotografu Mariano Vivanco hà pigliatu una idea pocu è assai brillanti chì invita l'attrìccia à passà una cammilla in vestiti da alta moda di ghjesu Giambattista Valli è Dolce & Gabbana in u Jardinu Botanicu di Londra. Emilia hà statu prisenti nantu à a tappa di u tablojde, circundatu di fiori è di a vegetazioni fronda di i vegetali esotica. Trà u cambiamentu di u photolocazioni è a preparazione per u filmulinu, Clarke hà responde à parechje dumande nantu à u ghjurnalista.

À u primu amuri

U ghjurnali dumandatu s'è Emilie hà cridutu in l'amore peremptoriu in prima vista è in un amori per a vita:

"Mi cumprendì chì u vulianu senti da mè chì avè crede in questu sensu romantica, ma hè micca cusì. Aghju allatu di l'età quannu crede in un prumusciu ideali. A mo vita mostra sempre chì a categuria "singulari" hè assai relative. Quandu eru un adulescente, ci era un "solu", cù u mumentu di crià è cambiante marcelli, era un altru "unicu" chì puderia esse difficultà di vede in u prossimu piriodu di a vita. In u Buddhismu ci hè un pensamentu filosofu è dispunibule è cercanu: "Sapemu da noi è agisce solu per l'interazzione cù l'altri populi". Cercu "a mo persona".

Clarke ammettiia chì hà veneratu i persone chì sò intristinati da i so sentimenti ch'elli ponu turnà e muntagne:

"A me mitripundia allavava tuttu per l'amuri è fughjita à l'indiana coloniale. Era una secreta di a famiglia, chì tutti si tenenu finu à un certu tempu. Avà era assai affeziva di l'India, per quessa, in certu puntu, sò un uttene Indianu ".

A prupagine attuale è i canti candid in u cinema

Emilia confessia chì ùn cunnosca micca veramente un sanu di scena sessuale in a serie "Games of Thrones" è hè intimuratu quandu a film hè cumparatu cù a pornografia:

"Sò incredibbili annunziatu da a discussione di l'esposizione è u sessu in a serie. Aghju ricurdatu chì i siti pornali perghjenu a parte di u pubblicu destinatu per u libru di a serie "Games of Thrones". Nimu ùn hè vargogna chì avemu vistu a vita intima di u ghjornu in a notte di notte, ma per a film per qualchissimu ragiuni facemu riaffirmazioni? Sex - una parte impurtante di a vita di ogni persona, perchè l'hypocrisia?

U successu è ricunniscenza, sicondu l'attrìccia, hà dui pareti:

"Quandu u successu vene u ricunniscenza, prufessi emozioni ambigua. Per una banda, hè un indicatore di certe scopi, da l'altru, ognunu pensa chì ellu cunnosci è tuttu ciò chì tocca à a vostra vita. À qualchissimi puntu si stalla fughjita da e dumande constante è di critica, rispose chì tuttu hè bonu è mette un puntu.
Leghje ancu

In i standards di bellezza in Hollywood è a mancanza di "apparenza pròpia"

L'attrice reriteghja chì, mentre chì studia à a scola teatrali, circava u so tipu creativo, è hà dettu chì ùn pudia micca toccu l'eroine:

"Ùn sò micca Juliette di Shakespeare, ùn sò micca interessatu in questa mota femina. Aghju più roli cumplessu è ambicu, aghju prestu à una prostituta o à una donna in età vechja, chì riflette nantu à u significatu di a vita ".