Lu maritu di Jennifer Aniston annantu à u babbu adoptu

No tantu tempu in a vita di a coppula Aniston-Teru ci sò dui avvenimenti impurtanti: prima, Jen è Justin legalized a so rilazioni, è, sicondu, si pigghiaru da l'orfanaggiu una picciuttedda di 6 mesi chì, per via, avia statu longu visitatu. Per un bellu pezzu, a coppiu ùn parlava micca nantu à ella, ma dui mesi dopu à u matrimoniu, in una entrevista nantu à un night talk show per Jimmy Kimmela, a spouse di a stella di a serie di ghjuvelli "Amici" spizzanu u silenziu.

"A nostra figliola era cun noi davanti à u matrimoniu ..."

Longa prima di piglià u zitellu da l'orfanaggiu, a coppula cunsultatu cù Charlize Theron è Sheryl Crow, chì, da a strada, hè assai cunfurmatu cù a situazione di i novu. Inoltre, Charlize hà ancu creatu una speciali per questa reune, chì era statu invitatu à parechje madresse.

Justin Therou, à u turnu, hà sustinutu attivu à a so mòglia in questu materia. Eppo s'avìanu realizatu chì un passu seriu esse bisognu di una ristrutturazione radicali di u schedariu di travagliu è a vita in generale. Inoltre, Jen hà cusì decide di dedicà à a maternità, chì hà trasferitu assai ritratti, è alcune anu annullatu, per passà sse u passiu annantu à a so figliola.

"U ghjornu di prima di u matrimoniu, in una festa dedicata à stu successu, a nostra figliola era presente", disse Justin. Sicondu l'ellu ùn era micca un attu di ruvida cum'è quella mutazione in "The Bachelor Party in Vegas", ma l'usanza di l'annu in u circhiu di casa. In questu casu, Jennifer era micca longu cù i invitati - andò in u canberu prima per fà u zitellu à pusà. "À a fine di u partitu, avemu parlatu in un sussurgiu, per ùn invicisce micca per svegliu u nostru babbu", u felice felice confiesa.

Leghje ancu

In u tutte di discussione, ripetuta cù un surrisu nantu à i so labbra, hà ammiritu u so amatori. Ogni ghjornu ovenu tutta a cosa di ellu da un megghiu megghiu. "Dopu tuttu, chì avaristi bisognu di chì, grazie à l'elencu Jen, a nostra vita cambiassi drammicamente per a megliu?", - Justin comparte cun l'audienza.