Stacy Martin nantu à u "Ghjovanu Godard"

A brillantissima estrema di "Ninfomaniac", filmatu da u direttore cultu Lars von Trier in 2013, reincarnate in a musa di Jean-Luc Godard in una nova pintura di Michel Hazanavicius.

Da a ninfomanu à a musa

Ghjè quì hè u "Ghjovanu Godard" - una strada d'amore di u rappresentante più brillanti di a nova onda di Jean-Luc Godard è a so bella musica, Anna Vyazemsky. Emitatori Stacy nanzu di vede a cammisa soia è nuda, senza doppia, è a càmera persiste continuamente in u so corpu bonu, è devi à u visoru tutte e sutilezza di i so sentimenti mannati.

Allora chì hè cambiatu in quattru anni? Stacy Martin hà a so visione di u procrudu creatore:

"In fattu, nunda hà cambiatu. Hè all about relationships on the set, in u cumprinziu mutuale trà l'attrice è u direttore. Parechji pensanu chì hè assai più faciule per l'attrici di furnisce assai cose da l'omi, perchè facenu cuncessioni più faciuli. Per esempiu, scossi a testa o sputiche davanti a càmera. Tintau di rumpiri sti estereotipii. U cinema hè una industria assai esigenti, attori ùn si decide micca assai. Hè assai impurtante per decide di voi ciò chì avete bisognu. Vulendu chjardu in u quadru, assai mette cusì stupidu. Ùn vogliu micca cambià a so apetta o spurranu per pudè usà una chance ".

Hè un pocu anticu, ma intelligente è stretta - hè tutta Stacy. Hè u so propiu stile è i so virsioni determinate nantu à assai cosi chì finalmente cunvince à u direttore Michel Hazanavicius chì ùn pudendu truvà u candidatu per u rolu d'Anna, a famosa princesa, l'attrenda è a bagnu di u premiatu Nobel in literature François Mauriac:

"Quandu mi vinni Stacy nantu à casting, aghju avvistu veramente chì era ella. Hè un veru iconu di l'estilu di i 70, hè incredibile elegante, un sull'algariu è, chì hè sopratuttu impressesiva, pò efficau in silenziu, questu hè a brillantissima qualità di l'attrice di u cinema mutu ".

U criticu più strettu

Prima ch'ellu l'artist ùn era micca un fattu faciule. Per una banda, era necessariu di utilizà à u rolu d'una attrìzia cù un impeccable stil francese di l'anni di u 1970, è da una banda una pocu di cura à a veru persona chì hà u dirittu di evaluà u vostru travagliu cum'è nisun altru. A l'ora di a liberazione Anna Vyazemski era viva è personalmente avè travagliatu u talentu Stacy. Inoltre, l'script hè stata basatu annantu à i memorii di Vyazemsky è ùn puderebbe in ogni mument in discepzioni cù questa o quella decisione di u direttore o l'equipaggiu. Ma eccillenza Martin aiutau l'attrìglia hà travagliatu cù tutti i difficultità:

"U primu scrive da a participazione di Vyazemsky, chì viiu, hè" Fatturizza di Balthazar ". Mi piace. In u prucessu di travaglià nantu à u rolu, ùn aghju micca specificamente cercati per i scontri cù Anna per studià in modu indipendenti u caratteru è di custruisce una linea di cumportamentu. Copia micca nantu à i mio piani. "

A trama di "Young Godard" si spende in u 1968, durante u periodu rivoluzionariu. Pattu di Parigi contra Charles de Gaulle. È a storia di u matrimoniu di un genius è a so musa hè intimata cun l'aceddi storichi, chì participanu à u visor in l'abissu di u prucessu creattivu è a passione trà dui persone talentu. In u ritrattu, un ambienti spiciale di questa era hè sentitu, i più chjassi, modelli, stili è e tendenzi di a moda di una nova onda rivoluzione sò stati cunsiderati.

Ùn interessate micca in moda

Ma, anche u fattu chì Martin, cum'è un studiente di Londra hà travagliatu com'è mudellu è ancu hà fattu a fàccia di u famusu MiuMiu, admite chì a so moda hè di pocu interessu:

"U travagliu di mudellu, m'hà amparatu da esse fiducimentu, hà datu l'indipendenza. Hè assai megliu chì travagliendu in fast food è, ancu eddu, era statu capacitu per elevà a quantità per ingrossu.

Oghje, Stacy Martin hè assai in demanda. Hè cuntintatu sempre in u settore. I famosi edituri europei è americani volenu sparalli in i so film. Solu solu per u 2017 Stacy hà fattu cù quattru sceni. Infatti prontu hè una nova foto di Ridley Scott "Tutti i soldi di u mondu", u primu travagliu di Hollywood di Stacy. L'attrìzia hà travagliatu in Londra per più di 10 anni è a cunsidereghja a so casa. U tempu liberu, chì ogni ghjornu diventenu menu, Martin si diventa passatu in u museu, u vechju cinimane o un spiaghitimu caldo in Soho.

Leghje ancu

Martin admite chì hà tuttu ciò chì vulia:

"Sò felice chì aghju l'occasione di stella in i capelli talentu, è travaglià in dui lingui - Francesu è in inglese".