Sheflera - cura in casa

Sheflera hè un altu (à 2.5 metri) arbulu o arbustulu cù fulgi charming chì parevanu una palma. I foglie di u chef puderà esse solu o verde o culuritu vivu. Se furnite l'assistenza bè cù questi pianti d'interni, u cumpagnu vi farà piacevule è pruvà incantatu critichi di e vostre invitati. Hè in modu cusì currettu per l'apprincipiu di fiore, avemu a capiscenu.

Florista di u prumessa, cura è ripruzione in casa

Cundizione à a casa per u sfruttante hè chjaramente simplice, u più chjaru hè di sceglie u vostru locu per a u fiore è per assicurà alta humidità in a stagione caloria. Ma, per tuttu. A temperature per a stagger hè l'ideale di 16 ° C à 22 ° C. À u listessu tempu, e forme variegate di i cucinari necessanu un invierneru più cálibile - micca sottu à 18oC, ma i pianti cù foglie verde si traspurtate perfettamenti à 14-16 ° C. Sì l'invernu, a temperatura in a stanza hè a stessa cum'è in l'estiu, duvete bisognu à vultà dopu à l'arraggiata in l'estiu.

A Sheflera ùn pò micca tollerà l'excusità di l'umidità, è cusì règula era moderatu. Ma l'asseccu di a Terra ùn sia micca permessa. In u invernu, a regola hè ridutta, deve esse ridutta, è cù a minimum temperaire à l'airepertu, riduce o caddite micca a humidificazione di l'aria. À l'estiu, u cura di i fiori interni d'inclettassi, ancu di ririmenti, i rifflili, umidificatu l'aria cù una paletta c \ 'chjavi spuntata vicinu à a pianta, è asciugannusi e foglie cù una sponża freti da u polu. In l'estiu hè bisognu à avè periambienti à l'arraggenidi in l'aire frescu.

Ma i raghji diretti di u sole ùn voi micca u chef. Hè assai megliu chì si senti cù u sole di u sole diffusione, ancu adattatu per u cuntenutu penumbra. Ma vale di ricurdà chì e forme variegate necessanu più luminosa di i so fratelli monotonichi.

Duranti l'epica di u creixementu attivu, d'aprili à settembre, u cumpagnu necessite alimentà. Hè pruduttu cù l'aiutu di fertilizzante cumplessu, quarchi sustituitu cù un fertilizante organico. I fertilizazioni sò aplicati 3 volte à u mese in intervalli indipindenti.

A piantagione devendrà trasplantatu ogni dui anni. U bagnu di drenagiu necessariu - argilla dilujata o chips ceràmichi nantu à u fondu di u pome ùn hè micca menu di 1/4 di u so vulume. U tarritoriu deve esse presitu per arbureti di palma. Hè megliu per trasplantà in a primavera o u vaghjimu.

Propagazione di u pienu cù e tinghje è e zicchini. Ma e cose più raramenti. Ci vole à ponai in una pota in February-March. Unu chì i ghjurnati si vanu, hè necessariu di mantene a temperatura di l'ambienti à 22 ° C, è pò esse ridutta à 18 ° C.

A maiò spessu, u pastore hè propiu per esurtazione. Per fà questu, i scontri sò trattati cun una mutazione hormonal è piantatu in una mistura di parti ind'è a torba è a sabbia. I tagliculi sò cupbi cun un vetru di vetru è partenu à una temperatura di 20-22 ° C. Mentre i sciculi ùn anu micca erudita, avisso da esse prutettutu da l'accessu à l'aire.

Ci hè ancu una manera di sproporziunà a stagger cù i capelli di l'aire, ma hè adattatu solu per i vitturi viaghju. Per fà questu, un tagliu hè fattu nantu à u troncu di a pianta è impannillata da muscola, è cuparta cun una filmata nantu à a prima. U filmu è u tarritoriu deve esse indettutu peristàmente. Dopu un pocu tempu annantu à u troncu ci sò e razzi. A cima hè tagliata cù e razzii è piantati in terra.

Malati di i cucinari

I cura improperi di u pullore devendia necessariu à a malatia. A maiò parte di questi sò e seguenti malatii:

  1. Oghje copiusu spicificazione vippalla i radiche pudè. Per salvà a pianta, devendrà trasplantatu in un pezzu novu, sguassà tutte l'arghjidi in e raghji.
  2. A mancanza di umidità è un sciccareddu faciu i spiculi di e casciaghjoli. Per a pianta per recuperà, hè necessariu di eliminà a causa.
  3. Temperance low temperatures can provoke the decay of the chef. In questu casu, deve esse mudellu in un locu più cálite.
  4. Inoltre, u pastore pò esse attaccatu da e parolle, cum'è i trè, u scone è l'armi spidore. A pianta affettiva hè isolata da u restu, l'umidità in l'aire hè crescita è trattata cù una solu solu saprina. Sì a ferite hè forte, invece a pianta deve esse sprachjata cù insecticidi.