Cumu fà una pianta in u vaghjimu?

Quandu manghjemu frutti maduri è succanti di un peach , qualchissimu principià a maravigghiari, è hè pussibule cultivà un pezzu in u giardinu di casa? Forsi ùn solu micca una mudedda, ma ancu sò cultivati ​​da una petra. Intendemu di scummigghiarià cumu fà a pianta è un pezzu d'un ossu.

Cumu fà una pianta in u vaghjimu

Sicondu u tempu più favorevule per u sertanza un pezzu hè u vaghjimu, in questu articulu avemu da parlà cumu fà pianta un pezzu in u castagnu.


Piantate un piendu di pienu

Ughjettu di lettu di pienzi di pienzi di lignu cumincià cù a preparazione di terra. Scaglavate u fossu (a dimensione dipende à u sistema radicali di a piantina), tornammu u terrenu fertili di ritornu à u fossu, aghjunghjenu a frasca è a humus di vinu. Tuttu chistu è mistu, formemu un munimentu di questa massa in u centru, è in u topò di u monticulu hè sbrizziatu cù a cima di u latru à pocu di 10 cm. U rimbursu u pegu per vendarà e pianti di piendu di u pezzu. E lasciarà u foglie solu per 2 simane.

Pigliemu un piattu di piova, l'avemu stabilitu nantu à una muntagna cù e radichi. Avete bisognu à attenzioni à a vacca - averebbe sia à u livellu di u locu. Cumplrendu in dormu cù e radichi di chernozem, s'ellu ùn ci hè micca chernozem, hè pussibule cunvincerà cù a capa superiore di a terra da l'internheghji. Scudemu a terra per a piantina, avemu attaccatu a piantina à u pegu è l'acqua.

Piantate un pezzu di una petra

Per fà cresce u pezzu d'un ossu, avete bisognu di truvà un osta adattatu. Per ciò chì l'arbre si stabilisce è dà una vendita excellentu, fate un pocu di regli: hè megliu chì l'ossu era di u tipu di l'arbre chì si cunvene sicondu i cundizioni climatichi.

Ideale, l'ossu ùn deve esse di l'arbre sfigghiatu, ma da l'arradichera. Un ossu deve esse pigliatu da un fruttu bonu, uva, assai succoso, ma in nisun casu spoiled. È l'ossu sè stessu deve esse sanu è senza cumpiimentu senza difetti.

In u duminiu di terra aperta deve esse postu à a fini d'ottobre - prima di nuvembre. Plantate u pezzu di pezziulu finu à più pussibule dopu chì l'aghju sguassatu per ùn avè u tempu di seccu.

A petra hè piantata in terra fermosa, fugliada, sugliu è chjara per chì a distanza da l'arbureti chì dani u fruttu ùn hè micca menu di 4 m.Se fendu parechji sposti, in a fila a distanza entre elli sianu da 10-15 cm è in a fila - 50-55 cm. No hè bisognu di fàricciate una petra di più di 7-8 cm. Sughjurevule à pona più di e so piume chì avete pezzu d'albero di pezzu, postu chì no tutti seranu ascendenti, ma appruppendu a meza.

Dopu a piantazione di a petra, ci vole chì culleghja annantu à u postu di pianta, una gruta giacca di grass. È lasciarà solu à a primavera. Ma in a primavera, quandu sò rimanciute sò ghjunti, anu bisognu à esse abbunnanza abbastanza ogni ghjornu, fecundate cù l'humus è impediscenu a malatia.