Gladiolus acidiator Fruity - features of care and cultivation

Découvrir u vostru situ è ​​u vitrughjolu in a casa vi aiuta l'aiutu di u gladiolus acidider, chì hà assai variità cù e diverse caratteristiche. Ci hè una varietà di caratteri rilativi à cultivà campegno è in casa. Hè impurtante per sapè di e regule di i vegetali invernale.

Fragranti gladiolus - pianta herbáceus per terra aperta

A pianta perenne nativa d'Africa vive in natura nantu à i piani rocchiati. Hà un spike d'altu cù fiori bianchi cù ponti chjappi. A piantazione di gladiolus acidiators aromaticu è cura, deve cuntenà chì u sistema radicali di elli hè chjucu, è hè cupartu cun un intruduce in forma di una mura. Inflorescenzi in a forma di una spicelet pruduce à 10 fiori, a bellezza di quale pò esse gudutu di l'aostu à u sittembri. U gladiolo fragranti du un aroma dulce cumpletu. Autunno in u locu di i fiori sò furmati cavalli di cesti.

Acidantera - Species è variità

In a natura, ci hè un gran numaru d'spezie d'acidiater, è i varianti più populari include:

  1. Biancu. Gladiolo hà un corpu struppatu in ghjustu, chì cresce pumutu purcelli bianchi chì anu un aroma brillanti.
  2. Tropicale. In altizza, u fiori speranza à 130 cm, è i so inflorescenza sò bilaterali. L'atleti tropiche in u paisaghju di designu diventeranu una dicurazioni brillanti, cum'è chì i petali bianchi ani smears crimson.
  3. Fourcade. U zuppa di stu gladiolus hè prima è bassu, è i capretti sò culori morale-rosati. A varietà hè utilizata pè travagliu.
  4. U Capu. Questa spezia tenia boni fiori bianchi cù vini di u culore di lulu.
  5. Dui cori. A variità cumuni, chì ghjè assai fragrante. I fiori sò stati nantu à pedicels longu, cullate in inflorescenza.

Atsidantera - crescente è cura nantu à a terra aperta

Ùn pudete micca chjamà un gladiolo fragranti à una pianosa esigenti, ma ci sò certi suggerimenti per a cura:

  1. Temperatura. Un bonu sviluppu pò esse rializatu quan a temperatura di l'aire hè una media di + 17-23 ° C. A cultura ùn pò micca tollerà i ghjàllichi, cum'è si congela.
  2. Illuminazione. A pianta gladiola fragranza è cura di quale si deve esse realizatu ind'u spaziu sole, perchè in l'ombra u fiore ùn sia micca cusì abbundante è luminoso.
  3. D 'acqua. U regulare è umidificazione regulare sò impurtanti per a pianta dui volte a simana. Sì l'estiu hè troppu caldu, è u siccu s'assicuta drasticamenti, po chì a freta di rega pò esse aumentata. Hè impurtante ùn devi micca l'stagnazioni di l'acqua, perchè i buchi ùn puderebbenu.
  4. Top dressing. Per un gladiolo fragranti, l'acidenti necessanu d'alimentazione freqüente, in particulare durante u fioru è u sviluppu attivu. Utilice suplementi minerali per i culturi in fiori. Sò purtati duie volte in una settimana, è fertilizante organico sò ancu utili.
  5. Riproduzione. U fiore si pò ripruduce per i zitelli, e piante è corme. Hè megliu per sereze semande in un invernu in l'invernu, è in pochi ghjorni, sarà pussibule di vede i primi rimessi. Quand'elli crescenu, passanu un scogghiu , è poi trasplante in u sular.
  6. Malati è pesti. L'acidid gladiolus fragrant hè affettatu di rot, chì hè indicatu da manichi grandi. Per evitari stu prublema, prima di cultivà e lampadine sò trattati cù agentsi fungicidi. L'attaccu nantu à u fiore si pò caracà è i trè , è avè bisognu à cummattiri cù un medio speciale.

Cumu preparatori un atleta per un atterrissimu?

U pre-piantazione in i tetti pò aiutà preparà un gladiolo fragranti per traspuntene in u sular. U cultivo di bulbe acidifere hè realizatu da securità in stu scopu:

  1. Pigliate e cavalli, 13-15 cm di diametru. Aggiunna un sustratu in elli, per esempiu, pudete aduprà un primu eccillatu per l'orquididi.
  2. Bulbe sughjenu à una prufundità di 3-4 cm è sprinkle nantu à u quartu. In un containeru ùn deve micca esse più di trè lampole.
  3. Pozzu i caratteri in un locu illuminatu è vede u mozzu sicuru. À l'aprili, quandu hè digià dilicatu, i pignotti sò purtati à a loggia o à l'invernamentu per enduhente.

Cume è quandu a pianta azidanteru?

Dopu chì a ghjernate ùn sò più terribili, hè in a maiò parte di casi - Ma, puderete trasfurmà e piante à a terra aperta. Per fà quì, seguitate stu mudellu:

  1. A bulgàrici di acidaccii in un locu luminosu o una sumbia parziale. U gladiolo fragranu pò nantu à ogni terrenu.
  2. Wells deve esse 8-12 cm in u profunnu, per quessa impurtante di centru nantu à a grandezza di una pianta particular. Trà e piante sò sempre una distanza di almenu 12 cm, ma per i bombe, chì ci vole à retrocede più.
  3. Prima, aghje u sediu è poveru qualchi sante di fiumu in i buchi. In elli, spenderu i focu è sprinkle cù a terra, è poi passanu assai regu.

Atsidantera - quandu, per escegli è cumu fà?

Dopu à l'iniziu di gelatori prima di i ghjàllichi, i tuberi si sdraccò cù e foglie. Per guardà l'atleti in l'invernu, eseguisce e seguenti manipulazioni:

  1. Trimate u troncu in modu chì ferma quasi 2 cm. Quandu i tuberi, sguassate i chjassi è e radichi, è sia per separà i zitelli.
  2. Lasciate i tuberi in un locu caldu per un mesi, perchè a temperatura hè di circa 20 ° C. Dopu sguardate i rinfriscà a scala, i restani di e razzii è di e foglie.
  3. Ogni bombe prublemi in un pappu di carta è i mandi à un saccu di carta, chì devenu esse chjappi di ventilazione. Mantene in un locu secu è caliu, induve a tampiratura ùn caduta sutta 15 ° C. Quandu u tempu venenu per elli à esse pianificatu, avè bisognu à esse trasferitu à un locu caldu per duie simane di antru, induve a temperatura hè di circa 22 ° C.

Atsidantera - invierno in a terra

In u vaghjimu, ci vole à piglià a cura di a pianta, perchè l'annu dopu averebbe ancu felice cù u so fiori è aroma. Un ghjineraghjeri senza sapienti si sfrancate se esse necessariu excavate l'acidander per l'inguernu, è cusì ùn hè micca fattu solu se ùn ci hè micca esistimentu severu in l'invernu. I corsi sò tagliati, sutt'anzianu solu quattru centimetri di u ziroccu, è poi alloghju u mulch di fogliu o di paglia. Se l'inguerni sò friquenti, aghjunse da esse di sguassà i lamperi è i mantene calde.

Acidantera - pianta è cura in casa

Una fiuritura bella è fragranti pò esse un ornamentu di l'internu, chì hè faciule di cultivà in casa. I peculiarità di l'acidid crescenti è cura di a casa sò simile à e reguli dicenu per u siverzu in u sular. A cosa principal hè di sceglie l'ubligazioni diretti è u locu per a vanda, è da cunsà e rinsegna è alimentazione. Grazie à manipulazione simplici, u prufumatu gladiolu di l'acidificante serà piace u so fiori.

Plantendu acidatorii in primavera in una pignatta

Se vulete cultivà a pianta in casa, cunfundite queste funziunalità:

  1. U contenedoru in u quale u prufumatu gladiolu di l'acidificante hè stata pianificatu d'avè un diametru di 12-15 cm.
  2. Preliminari, hè necessariu di preparà a misura di u mischju, chì si mischianu dui parti di u luguru è l'humus, è aghjunghjenu ancu nantu à a parte di u turf è di a grande arena. L'acidificante in a pignatta deve esse pianificatu cù una strata di drenazione.
  3. Bulbe si deve esse mette à una prufundità di 4-5 cm. Un pezzu avissi avè pussutu 3-4 pezzi, altri ùn avete micca esse espertu una fioritura.

Cumu cura di a fioritura di azidantera?

Ci hè parechje funziunalità chì deve esse cunsideratu annantu à u gladiolo di fraganti in casa:

  1. Un pote cù una fiore hè cunsigliatu per esse situatu nantu à a finestra statale o uccidintali, è à u partitu miridiunali hè impurtante di ottene una ombra.
  2. Gladiolo hà bisognu di una umidità di u 55-60%. Spraying ùn hè micca cunsigliatu. Quandu l'aria hè troppu secca o mutada, e foglie cumencia di marchite, è i fiori - fall off.
  3. Dopu l'acidacciu, i care cuntenenu u rullu, chì si svolghje nantu à quandu a cima pirmana s'assicagna. Hè impurtante chì ci hè una tappa di drenaggiu in a pignatta.
  4. Quandu cresce un gladiola in un pezzu, un trasplante hè realizatu ogni annu.
  5. Duranti a staghjunali in ogni simana, avete bisognu à fugliale usando un complexu minerale, per esempiu, "Kemir" o " Agricola ".