A purità di l'intestini per a perdita di pisu

Da u tempu à u tempu di purificazione di l'intestini per a perdita di pisu hè diventendu cumunità. A purificazione di l'intestinali cun rimedii folkiati era particularmente populari di l'anni 1990, quandu chì parechji "curaghii" è i medicini sò a so letteratura in curativi è a normalizazione di u pesu. Parechje persunale si parlanu di boni risultati, ma vale a pena contà?

Hè efficace à pulisce l'intestini per a perdita di pisu?

Chì hè a purificazione di u intestinu? Questu hè u prucessu di ristabilisce a microflora naturali, è ancu a rimuzione di toxine è e toxine chì s'acumule à l'annu di malnutrition. In casu, sè ùn avete micca sempre 35 anni, ùn hè improbabile chì u vostru intesu hè cusì chjappu chì in u stessu hè a causa di l'overgrazia.

A data, a quistione di per pulisce l'intestinu per a perdita di pisu, resta contruversu. Salons offeru "pahudennye" enemas , i cunsiglii di i persone recommande nutrition. Tuttavia, a spidizioni di questu ùn hè ancu pruvata.

Prima di voi chì limpite l'intestinu per pèrdite u pesu, pensate - avete bisognu d'esse specifiche? Sì avete prublemi cù l'intestini, prubabilmente cose u sensu è da quì, per ùn perde u pesu, ma per a salute. Se, in u rispettu, tuttu hè in ordine in voi, ùn ci hè nè u sensu in purgazione.

A purificazione di l'intestini cun u salvame è a fibra

A risidazione di l'intestinali hè una purificazione di a cellulosa. Solu cresce in a vostra dieta a quantità di verdura, frutti, cereali è i vostri intestines seranu sfinutu è travaglià assai megliu. Tali purificazione di u intestinu ùn hè nudda contraindicazione, ma in altri casi, hè necessariu di cunsultà u duttore.

Oltremente, pudete cumprà in a farfatura farmacia, chì hè una fibra naturali, è l'utilizate cumu secondu e struzzioni nantu à u pacatu. L'opzioni dolce ùn deve esse micca sceltu, ùn ci hè quasi nisun utilizazione per elli.

A purità di l'intestini cun un enema per a perdita di pisu

Un metudu più radicali è micca sempre ghjustificatu hè l'utilizazione di un enema o di a mugla d'Esmarch. U metudu hè interdetti in casu di febbra alta, disturbi à u gastru, debbulizza, nudezza, di malu di u malu generale, è ancu cù l'aggravamentu di qualchi malatie è e so opere. Ci sò assai contraindicazioni, ùn deve esse micca trascurati. Sò in casu, vale da cunsultà à un duttore.

Per l'enema, ci hè acqua bagnata di a temperatura di l'ambienti cù u ziddu di limonu (1 settita per 1 litru di acqua). Per fà un enema, ricumandemu di a matina o à a sera, è utilizate almenu 2 litri di fluidu à un momentu. In ogni modu, pudete aduprà sta limpieza solu sottu à a survegazione di un duttore, per ùn fà per danaraghju u corpu.